Ette arvaa, mitä mulle sattui tänään (paino sanalla SATTUI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaiutin

Aktiivinen jäsen
20.12.2009
3 240
1
36
Puin pojalle kenkiä, olin kumaruneena eteisessä siten, että seisoin polvet melko suorina ja vain yläruumis kumartuneena. Nousin sitten ylös, ja löin pääni, sen korkean kohdan päälaesta otsan hiusrajan takaa, oven reunakarmiin. Päähän ei nyt juurikaan kovasti sattunut, mutta mun suu oli lmeisesti jotenkin rentona auki, joten hampaani kolahtivat yhteen sillä seurauksella, että takahampaat yhteen ja kielestäni lähti oikein pala. Mutta koska tämäkään ei tietenkään riittänyt, onnistuin samalla iskulla napauttamaan ylä- ja alaetuhampaat yhteen päikseen sillä seurauksella, että alahampaastani lähti kunnon pala. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Lasten hoitaminen on vaarallista.
Mun mies vaihtoi lattialla vauvalle vaippaa ja niksautti jalkansa jotenkin ja käveli kepeillä viikon.

:D :D :D siis nyt mä repesin kyllä. Tää oli niiin hauskasti kirjoitettu :D

Kaikki sympatia ap:lle sekä lohikäärmeen miehelle. Ja lohikäärmeelle kans.

:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Mun mies vaihtoi lattialla vauvalle vaippaa ja niksautti jalkansa jotenkin ja käveli kepeillä viikon.

What? :o :laugh: *miehet...*

No juu, ne miehet.
Mä luulin ekan tunnin, että se vaan feikkaa, mut kun se ei pystynyt lähtemään tupakille, ni tajusin, et se on ihan tosissaan. Ja sit se ei kiivenny yläkertaan nukkumaan ja aamulla soitti itse lääkärille ilman käskyä. Sen on täytynyt olla todella kipeä. Siltä revähti joku telaluu (vai mikä lie). Mä vielä ihmettelin lääkärin jälkeen, et miten luu voi revähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauraja:

:D :D :D siis nyt mä repesin kyllä. Tää oli niiin hauskasti kirjoitettu :D

Kaikki sympatia ap:lle sekä lohikäärmeen miehelle. Ja lohikäärmeelle kans.

:D:D

Kiitos, kiitos. Mäkin lähetän nettiburanaa Kaiuttimelle,
Miten niin hauskasti kirjoitettu? :o Noin se kävi.

Meitin isä on joskus nuljauttanut selkänsä, kun kumartui nostamaan minua pois kaupan lattialta. Olin saanut itku-potku-raivarit, kun en saanut karkkia ja menin maate kaupan lattialle huutamaan =)

Yhteistyössä