Ettäs kehtaakin tuo naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Sori, pahalla päällä oon. :kieh: :kieh:

naapurin mummo oli eilen vaaninut meidän vuokralaista rappukäytävässä ja kysellyt että onkohan se maksanut vesimaksun, kun "ollaan tässä pohdittu". ja sitten oli kysynyt että onkos hän tyttö vai poika :headwall: :headwall: :headwall: on kyseessä sellainen pitkätukkainen kaveri. minuu NIIIIIIN vit*uttaa se mummo, tunkee nokkaansa joka paikkaan ja aina ahdistelee milloin mistäkin tossa käytävässä. olis rouva voinut asiallisesti kysyä vaikkapa isännöitsijältä että montako asukasta meidän kämpässä on, eikä ahdistele viattomia herkkiä ihmisiä. sen kielenkäyttökin on välillä sellaista, että hohhoijaa, ja vanhoilta ihmisiltäkö sitä sitten pitäisi sietää ihan mitä vaan?? olen saanut kasvatuksen, että vanhempia pitää kunnioittaa mutta mulla alkaa olla kunnioitukset vähän lopussa. :(

Heh, mutkin on kasvatettu niin että vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa, mutta kyllä siperia on sen verran opettanut että jokaisen on nykyään se kunnioitus itse ansaittava omalla käytöksellään... :whistle:

nuo vanhukset ei taida olla niitä helpoimipia kerrostalo naapureita, niistä tuntuu yksi sun toinen valittana. vanhoilla ihmisillä kun, tai ainaan osaala ei ole muuta tekemistä kuin syyniä mitä naapurit tekee ja mitä jättävät tekemättä.

Joo ei se mua haittais jos vain syynäis ja kyselis sitten asioista vaikkapa isännöitsijältä, mutta kun pitää häiritä tavallisten ihmisten elämää. yksikin sunnuntaiaamu samainen mummo jäljitti punaviiniroiskeita, joita oli joltain portaille tipahtanut, kyseli meiltäkin että ollaanko me sotkettu :headwall: sinne se sitten ylempään kerrokseen lähti niitä seuraamaan, en tiedä mitä on sanonut ovella jos löysi sen onnettoman krapulaisen joka oli sotkenut...

Yhteistyössä