Että voi ihminen mennä pienestä sekaisin

Ulkona on nimittäin aivan käsittämättömän kaunista! Ainakin meillä päin. Olen koko päivän hokenut luonnon kauneutta niin että työkaverit ja omat lapsetkin sanoivat että joo joo, asia on tullut jo selväksi! :ashamed: Mutta kun siellä on vaan niin huikaisevan kaunista! :ashamed: :ashamed:
 
vieras
Kyllä siellä on =) Oltiin aamupäivällä toista tuntia ulkona pikkulasten kans ja ihasteltiin, ja iltapäivällä 2 tuntia koululaisten kans hiihtämässä -ja käskin myös heidän ihastella :D Mies on eilisestä lähtiin hokenut että on upeet puut, harvana talvena noin paksussa "sokerikuorrutuksessa"!
 
Just piti tehdä samalainen aloitus! Mäkin ihastelin tänään kaunista luontoa. Puut olivat huurteesta valkoiset ja kimaltelevat. Miehelle sanoin, että näyttää ihan sadunomaiselta. =)
Muoks. Mieskin oli kuulemma aamulla töistä kotiin tullessa ihastellut maisemia. :)
 
leena
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Ulkona on nimittäin aivan käsittämättömän kaunista! Ainakin meillä päin. Olen koko päivän hokenut luonnon kauneutta niin että työkaverit ja omat lapsetkin sanoivat että joo joo, asia on tullut jo selväksi! :ashamed: Mutta kun siellä on vaan niin huikaisevan kaunista! :ashamed: :ashamed:
Näin täälläkin eteläsuomessa. Lapsenlapset jo kyllästyivät mummin ihmetyksiin, vaikka yritin selittää, ettei tällästa ole ollut ainakaan "sataan vuoteen"
 
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Ulkona on nimittäin aivan käsittämättömän kaunista! Ainakin meillä päin. Olen koko päivän hokenut luonnon kauneutta niin että työkaverit ja omat lapsetkin sanoivat että joo joo, asia on tullut jo selväksi! :ashamed: Mutta kun siellä on vaan niin huikaisevan kaunista! :ashamed: :ashamed:
Näin täälläkin eteläsuomessa. Lapsenlapset jo kyllästyivät mummin ihmetyksiin, vaikka yritin selittää, ettei tällästa ole ollut ainakaan "sataan vuoteen"
No tätä minäkin yritin kaikille selittää ettei tämä ole mikään jokavuotinen juttu. Yritin kameralla räpsiä pari kuvaa muistoksi.
 

Yhteistyössä