Että tällästä...

Tyttöni oli eilen anopilla kylässä ja anoppi oli mennyt leikkaamaan hänen kauniit pitkät hiukset lyhyiksi ilman mitään kysymättä... Ottaa niin pirusti päähän :,( Mielestäni todella törkeetä!!!
Mitä te sanoisitte/tekisitte, jos näin olisi teidän lapsellenne tehty???
Itse en pystynyt vielä sanomaan yhtään mitään...
 
Eihän tommosta voi tehdä :eek:
Itse ainakin olisin tosi vihainen jos anoppini tekisi vastaavaa. Eihän anopille muutenkaan kuulu tehdä tuollaisia päätöksiä vaan vanhemmille!
Ihan kiihdyin sun puolesta :kieh:
Mutta onneksi kasvaa tosiaan takaisin, ja hyvähän latvoja on välillä tasoittaa niin näyttää paksummalta tukka... Koeta ajatella asiaa tältä kannalta. Tsemppiä anopin kanssa !
 
TÖRKEETÄ !!! Minusta ei tuollaista saisi kukaan tehdä kysymättä ensin vanhemmilta lupaa !! Meillä anoppi ei voisi kuvitellakaan tekevänsä tuollaista, äitini on joskus vähän leikannut latvoja ja etuhiuksia, mutta sanoo yleensä etukäteen. Sano sille, että nyt ei tyttönne tule sinne kylään vähään aikaan ja että pitää sopia etukäteen, jos haluaa tehdä jotain tuollaista ! Sehän on teidän lapsenne eikä anopin !! |O
 
:eek: no jo saisi anoppi ja mies kuulla kunniansa... ja tietty kaikki muutkin. Miten kenellekkään tulee mileen leikata toisen lasten hiukset ilman lupaa. Suuttuuttaa tuollaiset ajattelemattomat ihmiset.

Tosin.... :snotty: .... meidän tyttö leikkasi kaverinsa hiukset lyhyeksi (ikää meidän tytöllä silloin alle 4-v ja kaveri oli 5-v). Olin kyllä tosi pahoillani hänen äidilleen siitä, mutta mitäs oltiin eri huoneessa juoruamassa.... ja mistä hän ne sakset olikaan löytänyt (on yleensä mulla jemmassa just tollasten havereiden takia).
 
Meillä myös avoppini leikkeli pottakampauksen tyttäremme päähän, sai kyllä huutia siitä. Potta väärin päin päähän ja pitkät takahiukset, hienoa. Nyt ei ole koskenut. On mustis äidilleni joka osaa leikata hiuksia siististi ja siksi leikkasi. Äitini sentään kysyy aina luvan.

Tarhassa myös meinasi leikellä tytön pään polkaksi, vaivalla kasvatettu tuonne alaselkään asti, eipä muuten koskenut niihin kun kielsin. Kun on niin hankalat tarhassa..

Lupaa pitäisi kysyä ja ainakin minä nostin mekkalan, se on mun tyttäreni pää, ja sitä ei kuka vaan leikkaa, varsinkaan jos ei edes osaa.
 

Yhteistyössä