anna
olen seurustellut nykyiseni kanssa 2 vuotta. olemme kumpikin 25 vuotiaita. meillä on menny minun mielestäni hyvin koko seurustelun ajan kunnes mies jäi tuossa kuukausi sitten kiinni pettämisestä. menin uteliaisuuttani lukemaan hänen viestejään kännykästä ja löysin monta viestiä jossa nainen hehkutti miten ihana viime yö olikaan jne. otin mieheni puhutteluun. kihisin kiukusta mies sanoi ettei se tarkottanut mitään. olimme sitten viikon erillämme. mies meni kaverilleen asumaan siksi aikaa. halusin miettiä voinko antaa miehelle anteeksi kun hän sitä niin kovasti aneli. tulin viikon kuluessa siihen tulokseen että en anna jonkun yhden yön hutsun pilata elämäämme ja kun miestäni niin rakastan niin päätimme vielä yrittää. luulin jo että koko jupakka olisi ohi kunnes rupesin taas epäilemään miestäni. päätin siis mieheni nukkuessa taas äsken vilkaista hänen kännykkäänsä. siellä oli viestejä äidiltäni. kävi ilmi että se yhden yön hutsu olikin äitini jolla oli ollut 2kuukauden ajan suhde mieheeni. ja ne edelliset viestit äitini oli miehelleni lähettäny prebaid liittymästä jonka numeroa minulla ei ole mutta nyt äitini oli kai vahingossa lähettänyt omasta numerostaan miehelleni viestejän. eli sis heidän suhde jatkui sen jälkeenkin kun mies jäi kiinni. nyt en tiedä mitä tehdä. mies nukkuu edelleen. itkettää ja olo on muutenkin ihan kauhea kiitos kun sain avautua