Että sielä on kylymä -18 astetta!!! Soittaisko eskariin ettei tulla tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "himputti"
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Haluaako lapsesi sinne eskariin? Jos haluaa, niin sitten laittamaan autoa johdon päähän. Jos ei, niin nauttikaa tämä päivä yhdessä lasten kanssa sisällä lämpimässä :)
 
"vieras"
Tällä palstalla ei kannata odottaa mitään sun elämääsi sopivaa vastausta. Katsos kun täältä löytyy aina niitä jotka "Meillä pakkasta -29 ja kävellään tunti rinkiä takapihalla ja vauva nukkuu yötkin ulkona" Aina joku pistää paremmaksi, joten sinähän et saa hyväksyntää silloin tehdä toisin ;)

Minä tosiaan en nukuttanut vauvaani ulkona kun kesäisin, ei olisi tullut pieneen mieleenkään ulkoiluttaa vauba näin kovalla pakkasella, saati nukuttaa. En itsekään pidä tunteesta, että kasvot jäätyy, vaikka muuten voi hyvällä vaatetuksella melko lämpöisenä pysyäkin, ainakin jos liikkuu.

Eskari ei ole pakollinen, voitte aivan hyvin olla menemättä sinne, ja näillä pakkasilla ei ole jokaisen Suomalaisen mikään valvollisuus painella kuin viitapiru ulkoilemassa jos ei siltä tunnu.
 
a.p.
[QUOTE="hohhoijaa";22670765]Itse laittaisin vauvan vaunuihin ja suojaisin hyvin, tarkenee kyllä vaunuissa tuon ajan.

Mutta tuo, että autoa ei voi laittaa lämmittimeen vauvan takia niin on kyllä tekosyy ja laiskuus paistaa läpi.[/QUOTE]

me asutaan kerrostalossa ja autokatos missä meidän auto on, on naapuritalon (samaa taloyhtiötä kuitenkin) pihassa. mulla menee aika kauan ku lähden sinne. tietysti voisin pukea vauvan ja ottaa mukaan.
 
a.p.
[QUOTE="mmm";22670800]Me jäätäis varmaan kotiin, tai mentäis autolla ilman että olisin käynyt sitä johdon päähän laittamassa.[/QUOTE]

meillä syttyi auto viime talvena palamaan kun tein tolleen. Ikinä never ever en koskaan enää käynnistä autoa jossei se oo kunnolla lämmenny.
 

Yhteistyössä