Että mua säälitti see maajussi,

  • Viestiketjun aloittaja Tiuku
  • Ensimmäinen viesti
Ja eikös ohjelman lopussa näytetty juuri tuota miestä ja jotain naista, jotka olivat jo täyttä häkää rakastuneet? Mua kävi se niin paljon sääliksi et ihan muutaman kyyneleen vuodatin.. *voih* niiin herttanen "maajussi" ku olikin. Sanoin miehelleni et tuosta tuli het mun suosikki =)
 
vieras
Olihan se vähän sääli, mut niin se on että ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
On se 7 kirjettä parempi kuin ei mitään, tutustuis nyt ensin niihinkin, tiedä vaikka silti löytyis mieluinen.
 
juu,sama juttu!! oli niin surullinen.Taas ne "paremman" näköiset sai hirvittävästi niitä kirjeitä.
Huomaa mikä sen ohjelman aihe on "maajusille morsian" on se niin pelle ohjelma.Tämä mies oli ainakin tosissaan etsimässä morsianta toisin kun ne "paremman" näköiset.Kun muistelee edellisiä ohjelmia niin ihan pilkkanaan ne niitä naisia pitää..
 
hrrr
Samasta asiasta oli eilen jo aloitus. Hän ei löytänyt itselleen morsianta niiden 7 joukosta. Toivottavasti ohjelman kuvausten jälkeen onni vielä kääntyisi. Ko. maajussi on hakenut emäntää itselleen myös napakympissä.
 

Yhteistyössä