Että mua naurattaa(ja ärsyttää) nuo lapsettomat immeiset.....

• Viestiketjun aloittaja väsynyt äitee
  • Ensimmäinen viesti
väsynyt äitee
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äitee:
PS.Puhuin nyt TIETYISTÄ ihmisistä.Toki lapsettomillakin voi olla ongelmia.EN yleistä.Arvasin että moni ymmärtää väärin.
Olisit sen sitten heti laittanut viestiis, ettet kaikkia lapsettomia tarkoita, koska jotain muuta siitä ekasta viestistä käsitti.
Koko ajan puhuin TYÖKAVEREISTA.

PS.Puhuin nyt TIETYISTÄ ihmisistä.Toki lapsettomillakin voi olla ongelmia.EN yleistä.Arvasin että moni ymmärtää väärin.
Olisit sen sitten heti laittanut viestiis, ettet kaikkia lapsettomia tarkoita, koska jotain muuta siitä ekasta viestistä käsitti.
Otsikko: Että mua naurattaa ja ärsyttää nuo lapsettomat immeiset.
Siitä saa kyllä sen kuvan, että kaikki lapsettomat ihmiset ärsyttävät ja naurattavat sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Otsikko: Että mua naurattaa ja ärsyttää nuo lapsettomat immeiset.
Siitä saa kyllä sen kuvan, että kaikki lapsettomat ihmiset ärsyttävät ja naurattavat sinua.
Jotain tällasta mäkin hain.

hmmm
Olet todella hyvä ihminen mielstäni, kun jaksat kuunnella asioita, jotka mielestäsi tuntuvat naurettavilta ja vähäpätöisiltä. En ole yhtä hieno ihminen, samassa tilanteessa antaisin varmaankin tulla ääneen, että hänellä on todella hellppoa ja aikaa on lapsettomalla ihmisella aina parisuhteelle. tosin sinä olet paljon viisaampi, tuollaisilla toteamuksilla ei ole mitään hyötyä, koska ihmienn ei tajua mitään ennen kuin itse kokee saman, ei vaikka katsoisi vieressä. sama asiahan on, että monella on niin vaikeaa sen yhden kanssa, ja kun saa toisen lapsen, miettii, miten naurettava oli ja miten helppoa oli sen yhden kanssa...

lapseton
Niin ja mä en ymmärrä noitten perheellisten ongelmia! Aina valittamassa, että kun lapset tekee sitä ja tätä. Ei ole hetken rauhaa ym...Miksi sitten pitää lapsia hankkia....

Oletko koskaan miettinyt, miksi tuolla työkaverilla ei ole lapsia? Eikö halua vai eikö saa?

Yhteistyössä