että voi ärsyttää

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
tuli sellanen ärsytyspuuska(menkkoja vois kai syyttää) keittiö ei oo vieläkää valmis,puuttuu pari naurettavaa alalistaa ja ylhäältä kans,ja sitä saakelin keittiöö on tehty joulukuusta asti,grrrr mua pistää vihaks tollanen saamattomuus,ja kuukaudesta toisee sanotaa että joo kyllä mä sen hoidan nyt ja nyt..kerpele mä sahaan ite ne lankut ja isken isoilla rautanauloilla kiinni,tulkoo minkä näkönen vaa *puhisee* ja mä ärsytän ite itteäni myös saamattomuudella,mä en saa pidettyä tätä uutta kotia puhtaana,en sitte millää,ihan ku paskakasassa asuis aina,sit hiki hatussa siivoot ni eikö se oo parin päivän päästä jo yhtä sekasin,ja lapsiakaa ei oo sotkemassa...kiitos jo helpotti

Hei, ole huoleti...Me ollaan asuttu tässä 1,5v ja kaikkialta puuttuu listat, verhoja ei vieläkään kaikissa ikkunoissa, takka puuttuu, sauna viimeistelyä vailla, osa seinäpaneloinnestakin puuttuu ym.ym.ym Piha on alkutekijöissään...
Että tiedän miltä tuntuu asua keskeneräisessä, aina jokin projekti meneillään, vaan tuntuu ikuisuudelta ennen kuin mikään tulee edes osittain valmiiksi. :headwall: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
:D

Kun rupeet sahaa jotain, yleensä tulee mies jatkamaan... ;)

*hakee jo sahaa* no ei vaa,kyse ei oo siitä etteikö mies sais aikaseks sahata,siihen tarvitaa joku semmonen laite missä on tarpeeks pitkä terä tai jotai,mä noista mitää ymmärrä :D mut se on vaa saamaton saamaan sitä asiaa eteenpäin :whistle: mut kai mua saa jo näin pitkän ajan jälkee vähän kiukustuttaakki :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku82:
Hei, ole huoleti...Me ollaan asuttu tässä 1,5v ja kaikkialta puuttuu listat, verhoja ei vieläkään kaikissa ikkunoissa, takka puuttuu, sauna viimeistelyä vailla, osa seinäpaneloinnestakin puuttuu ym.ym.ym Piha on alkutekijöissään...
Että tiedän miltä tuntuu asua keskeneräisessä, aina jokin projekti meneillään, vaan tuntuu ikuisuudelta ennen kuin mikään tulee edes osittain valmiiksi. :headwall: :)

huh,että on sitte muitaki :D ja se ärsyttää ku sukulaiset,etenki vanhemmat kysyy että no joko se teiän keittiö on valmis,ja nolona vaa mumisen että no ei oo vieläkää,tosin mitäs se muille kuuluu mut onha tää jo vähän kyl noloa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku82:

huh,että on sitte muitaki :D ja se ärsyttää ku sukulaiset,etenki vanhemmat kysyy että no joko se teiän keittiö on valmis,ja nolona vaa mumisen että no ei oo vieläkää,tosin mitäs se muille kuuluu mut onha tää jo vähän kyl noloa :ashamed:

Juu, on se noloa. Mutta eniten ärsyttää ne jotka kuvittelee että tosta noin vaan ostetaan takka, mullat hehtaarin tontille sun muuta...Ne vaan sattuu maksaa ihan mukavasti joten ei kaikkea voikaan tehdä heti. Mä olen päättänyt että miehelleni en valita mistään, hän on tämän kodin rakentanut itse ja talkoovoimin, olen nyt onnellinen että meillä on oma koti. Vaikkakin se välillä potuttaa kun tuntuu ettei ikinä tule valmista
:ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Meillon melkein yhtäkauan ollut kesken keittiö, eteinen, pukuhuone, makkari ym. ym. Kaikkeen tottuu ;)

joo siis mäki oon jo nii tottunu että noi listat puuttuu ja että tuolta katonrajasta maali on vähä niin ja näin,varmaa ois tosi outoa jos keittiö ois valmis,pitäis totutella taas siihen sit :laugh: :laugh:

Oikeesti tuo on kyllä tosi ärsyttävää, varsinki ku itsellä ois aikaa päivisin noita tehdä, mutta kun ei osaa :snotty: . Ja tosiaan, tuttua on kuulla tuota; jooo, pitää laittaa se tässä.. :kieh: Kunhan saa sen ja sen koneen lainaan siltä ja siltä.. Ja aina on jotain mitä pitää tehdä ennen kuin voi laittaa esim. jonkun listan ja siihen tarvii siis sitä konetta lainaan jne. Heheh, hauskaa tää remppaaminen niinku tälleen kaiken muun ohessa!

Yhteistyössä