että toi koira RAIVOSTUTTAA"!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kele

Vieras
oli sitten meijän poissaolessa menny syömään roskiksesta ruokaa mitä suuhun sai tossa eilen illalla plus että tänään oli rähissy toiselle koiralle ja syöny senkin ruoat!helvetin ahmatti.no tulin tänään kotiin..ylläri joka TU huone TANA limasessa yrjössä kasa siellä täällä ja tottakai matoilla.KELE ja koiralla on ehdoton kielto sohvalle.no oli siihen sitte menny ja oksentanu sen.toi on vielä jotain jaquard kangasta ja jos sitä kostealla pyyhkii se on pilalla.sai koira siitä kyytiä siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja kele:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Eläinten kans ei ole aina ihan helppoa elää saman katon alla.

ei varsinkaan, jos on sohva jaguard -kangasta. :ashamed:

ilmaseks saatiin melko uudet.mitä tommosia paskojakaan valmistetaan!

Mitä eläinperhe valitsee ne kotiinsa?

Sori, mä tajuan että ottaa päähän, oon omat taisteluni kanssa taistellut ton meidän dogin kanssa, mutta ei kai se oo koiran vika, että sohvat on hankalat?

Ja turha sille on jälkeenpäin kiukutella.

Olet sinä kans :headwall: Torua nyt koiraa jos ei sitä saa kiinni itse teosta |O

Taitas olla paree kaikille että antasit sen koiran osaaviin käsiin...kaikista ei vain ole koiranomistajaksi :/

Sori, mä tajuan että ottaa päähän, oon omat taisteluni kanssa taistellut ton meidän dogin kanssa, mutta ei kai se oo koiran vika, että sohvat on hankalat?

no en tiennyt että ne on tollaset!!on se koiran vika jos sillä on ehdoton sohvalle meno kielto ja sit se on sinne mennyt ja yrjönnyt!sori vaan eipä ole hirveästi rahaakaan joten otettiin ilmaiseksi.ainii ja ne tuli eläinperheestä.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Olet sinä kans :headwall: Torua nyt koiraa jos ei sitä saa kiinni itse teosta |O

Taitas olla paree kaikille että antasit sen koiran osaaviin käsiin...kaikista ei vain ole koiranomistajaksi :/

hohhoijaa,mikä kiukuttele rinki täällä on ??

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:

juu paijaa sinä ja pussaa vaan :D

no en tiennyt että ne on tollaset!!on se koiran vika jos sillä on ehdoton sohvalle meno kielto ja sit se on sinne mennyt ja yrjönnyt!sori vaan eipä ole hirveästi rahaakaan joten otettiin ilmaiseksi.ainii ja ne tuli eläinperheestä.

Meidän koirallakin on monta ehdotonta kieltoa, mutta se on eläin, eikä tajua. Esimerkiksi on ehdottomasti kielletty ettei vauvan kakkavaippoihin saa koskea. Ei vaikka ne olisi jätetty lattialle tms. Mutta minkä sitä koira luonnolleen voi?

Ehkä se on mennyt sinne sohvalle alunalkaenkin siksi, että on ollut huonovointinen ja hakenut parempaa paikkaa tms kun ei ymmärrä mistä pahaolo johtuu?

no koira on nyt kytkettynä hihnaan ettei enempää pitkin kämpää juokse oksentaen.

Ootko sä tosissas??

Jos se oksentaa, se voi pahoin. Luuletko että se helpottaa sen oloa ett sä pidät sen kytkettynä?

Laita sille paikka esim kylppäriin, ja anna olla ennemmin vaikka siellä..

no koira on nyt kytkettynä hihnaan ettei enempää pitkin kämpää juokse oksentaen.

Ootko sä tosissas??

Jos se oksentaa, se voi pahoin. Luuletko että se helpottaa sen oloa ett sä pidät sen kytkettynä?

Laita sille paikka esim kylppäriin, ja anna olla ennemmin vaikka siellä..

hihna on ihan tarpeeksi pitkä että pääsee omaan petiin ja vettä on saatavilla.kylppäriin en yötä vasten laita koska meillä ei varsinaista kylppäriä ole vaan tosi pieni vessa ja suihkutila,mä en aamulla ala siivoo koko kämpästä ykää mielummin siivoan yhestä paikasta vai jynssäisitkö sinä mielelläsi?

Ei saatAna mä en ymmärrä tälläsiä häiskiä,jos oisit mun nenän edessä tinttaisin sua nenuun.Mulla 5koiraa ja kaks lasta ja vaikka koiratkin työllistää en valita ovat super hyviä vaHTEJA JA MEIJÄN PERHEEN RAKKAIMPIA.Koirat ja lapset sotkee eniwei elämä on laiffii

Voi kuule ap kun se on vaan koira.
Meillä on vähän omituinen narttukoira, cockeri. Se ei saa olla sängyllä, ei ole koskaan saanu olla ja se tietää sen. Mutta sillon kun meillä on satiinilakanat sängyssä, niin jo se piru nousee sänkyyn, nyhtää päiväpeiton syrjään ja kasaa satiinilakanat yhdeksi keoksi keskelle sänkyä. ja petaa siihen itsellleen poteron, missä nukkuu. Mutta jos meillä on muuta kuin satiinilakanat niin ei nouse sänkyyn. ja JOKA JUMALAN kerta, kun se sen poteron on tehny, niin sitä EI saa kiinni siellä nukkumisesta vaikka kuinka hiippailisit ja kyttäisit.

Pointti; se on VAIN ELÄIN!

Alkuperäinen kirjoittaja mause:
Ei saatAna mä en ymmärrä tälläsiä häiskiä,jos oisit mun nenän edessä tinttaisin sua nenuun.Mulla 5koiraa ja kaks lasta ja vaikka koiratkin työllistää en valita ovat super hyviä vaHTEJA JA MEIJÄN PERHEEN RAKKAIMPIA.Koirat ja lapset sotkee eniwei elämä on laiffii

joo anteeksi vaan rakkaita eläimet on minullekkin.ja jos oisit minun edessä sä nukkuisit ja näkisit tähtiä.oliko muuta jos

Kiitti vaan!Anna tulla mutta....käytä sä järkeä miten sä kohtelet koiraasi!OLETKO ite ahmatti ja sohva pölly?!Hei koirat on fiksuja mutta usein ,ihmiset saa niistä lanttuja!Kun ei osta käsitellä oikea oppisesti koiraa.

Alkuperäinen kirjoittaja NIIN:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Mun käy tosi, tosi sääliksi sun koiraa :(

SYYSTÄ ETTÄ???

No mitäpä luulet?

Sä olet sellanen ihminen että ei sulle sais elävää olentoa hoidettavaksi antaa...laitat sitten koiran kärsimään omaa typeryyttäs :headwall:

Niin ja mä en koskaan rankaise mun koiria mistään mitä ne on tehnyt jos mä en ole just sillä hetkellä näkemässä.

Tonttu.

Just itse luovutin 4 kpl 7 viikkoisia koiranpentuja... Kumpa välttyisivät tylytykseltä:( Eivätkä oksentelisi...Eipä tulis mieleen rankaista koiraa oksentamisesta, ei se koira osaa ajatella, että nyt tuli kunnian kuulemista, kun söin roskiksen tyhjäksi ja oksensin... Sillä oli paha ja vaikea olla...

Että siksi käy koira sääliksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja mause:
Kiitti vaan!Anna tulla mutta....käytä sä järkeä miten sä kohtelet koiraasi!OLETKO ite ahmatti ja sohva pölly?!Hei koirat on fiksuja mutta usein ,ihmiset saa niistä lanttuja!Kun ei osta käsitellä oikea oppisesti koiraa.
edelleenkin niin mikä tässä sulle on ongelma?

Yhteistyössä