V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:näkee nää uusperhejutut.voi elämä
et tunne tarkemmin tyttöä et näköjään isääkään
Ei kai tossa uusperhekuviosta kyse ollut... Tytön isä ja äitihän asuivat yhdessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:näkee nää uusperhejutut.voi elämä
et tunne tarkemmin tyttöä et näköjään isääkään
Alkuperäinen kirjoittaja oikeinko?:teki oikein jos ajoi läppärin tuusan nuuskas?haloo?
Juurikin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mä olisin varmaan viskannu partsilta alas ja jos uuden haluu saa ihan itse ostaa omilla rahoilla (tarkoittaen työntekoa, oletettu viikkoraha olisi komeasti pannassa niin kauan ku käytös on tuollaista, eli koko murkkuikä).
Eli lussat isille. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla kyllä ois alkanut hymyilyttämään tuo autolla kannettavan yliajo.
Ja 13v. + ylikierroksella hormonit, vittu taas sanana on sellainen, ettei sitä voi välttää kuulemasta. Eihän tuo nyt mikään maailmanlopun alku kuitenkaan ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Ööö.. Mun olis hyvin vaikea olla tossa tilanteessa hiljaa...
Ja jos joskus noi mun riiviöt alkavat mua haistattelee, niin ovea näytän ja kassin annan.
No minä en sen kummemmin tunne tyttöö enkä tuota sen isää, katoin viisaimmaks olla hiljaa ja lähtee pois sopivassa välissä. Odottelin siinä tän tytön äitiä eli en siellä istunu ihan huvikseni kuuntelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla kyllä ois alkanut hymyilyttämään tuo autolla kannettavan yliajo.
Ja 13v. + ylikierroksella hormonit, vittu taas sanana on sellainen, ettei sitä voi välttää kuulemasta. Eihän tuo nyt mikään maailmanlopun alku kuitenkaan ollut.
meilä ei tuota sanaa saa käyttää akuisetkaan nii ei teiniltäkäään sitä sallita
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:Joo, kyllä mäkin oisin varmaan samalla tavalla tehny. Jos en ois rikkonu niin takavarikkoon ois kyllä lähteny. Kyllä sitä täytyy sitten vaikka järeämmillä konsteillä toimia jos ei muu auta. Jos väittää olevansa kipeä, niin sitten pysytään kotona. Jos leipää ei osaa itse tehdä, niin sitten sitä pyydetään eikä vittuilla. Ja sitten kun on vielä syytänyt kaikki haukkumasanat suustaan niin kehtaapa vielä ruinata rahaa!!!! Haloo!!! Ja teidänkö mielestä isä toimi väärin???
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla kyllä ois alkanut hymyilyttämään tuo autolla kannettavan yliajo.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Minusta isä oli kyllä vähintään yhtä lapsellinen kuin tyttökin.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:No joo en ehkä ihan autolla yli olisi ajanut vaan muutoin ottanut koneen pois ja laittanut lukkojen taa :/ Mutta kyllä teinit on joskus hankalia, eikä se ihan vallan siitä kasvatuksesta johdu aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla kyllä ois alkanut hymyilyttämään tuo autolla kannettavan yliajo.
Mutta silti, vaikka koko perhe on sitä käyttämättä, niin sen jostain kuulee, jos nyt säännöllisesti ulkoilmassa liikkuu. Vihassa sitä sitten saattaa laukoa, vaikka ei saisikaan kotona kiroilla, tai kotona ei ollenkaan kiroilisi.
No johan se hirveää oliskin jos alta yksi vuotias tuollaista tekstiä suustaan päästelis!Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Meillä ei tuollaista kielenkäyttöä sallita. Kasvatus ei ole oikin jos VANHEMMILLE haistatellaan. meillä tulee kllä tosi iso rangaistus jos haistattelua kuuluu mla on kohta 1v täyttävä tyttö ja noin pahaa tekstiä eioel koskaan tullut. Mielummin otaisin selvää miksi käyttäyty noin, jos vaikka kiusataan koulussa.