...joo olen töissä eräässä valtion laitoksessa.
Olen tehnyt tasan samaa työtä jo 5 vuotta. Ensimmäiset 4 vuotta olin alipalkattu (sain siis n 300? vähemmän palkkaa kuin tämän ammatin lähtöpalkka on jossain yhtiön säännöissä).
Määräaikaisuus perusteltu joka toisessa sopimuksessa "sijaisuudella" (en todellakaan tiedä ketä sijaistanm, eikä tinennyt esimiehenikään) ja joka toisessa sopimuksessa "projektityönä" (tämä duuni jota olen tehnyt on pysynyt samanlaisena viimeiset 12 vuotta josta siis minä olen sitä tehnyt viimeset 5v).
Olen ollut koko ajan määräaikaisena, lyhyimmät sopimukset 1kk mittaisia pisin 1vuoden, normaalisti sain sellaisia 5kk sopimuksia.
Nyt olen raskaana ja sopimukseni päättyy vuoden loppuun. Jatkoa ei tule.
Lähdin liiton kautta penäämään oikeuksiani, mutta mitään tulosta ei syntynyt eli sopimus loppuu joulukuun loppuun eikä minua vakinaisteta.
Etää tällästä SUOMEN VALTION TYÖPAIKOISSA.
Olen tehnyt tasan samaa työtä jo 5 vuotta. Ensimmäiset 4 vuotta olin alipalkattu (sain siis n 300? vähemmän palkkaa kuin tämän ammatin lähtöpalkka on jossain yhtiön säännöissä).
Määräaikaisuus perusteltu joka toisessa sopimuksessa "sijaisuudella" (en todellakaan tiedä ketä sijaistanm, eikä tinennyt esimiehenikään) ja joka toisessa sopimuksessa "projektityönä" (tämä duuni jota olen tehnyt on pysynyt samanlaisena viimeiset 12 vuotta josta siis minä olen sitä tehnyt viimeset 5v).
Olen ollut koko ajan määräaikaisena, lyhyimmät sopimukset 1kk mittaisia pisin 1vuoden, normaalisti sain sellaisia 5kk sopimuksia.
Nyt olen raskaana ja sopimukseni päättyy vuoden loppuun. Jatkoa ei tule.
Lähdin liiton kautta penäämään oikeuksiani, mutta mitään tulosta ei syntynyt eli sopimus loppuu joulukuun loppuun eikä minua vakinaisteta.
Etää tällästä SUOMEN VALTION TYÖPAIKOISSA.