Että tällanen tuli sitten tästä päivästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Paha viisaudenhammas lähti pois, eikä leikkaus sattunut yhtään kiitos mainion hammaslääkärin. Joskin tein siitä tuolista hierovaa tuolia kun tärisin siinä niin kovasti, vaikka se ei sitten yhtään sattunutkaan :D
Parin tunnin kuluttua rupes huomaa, että jotain on suussa tehty eikä särkylääkkeet auttaneet.. yritin siinä sitten levähtää hetken, ja nukahdin. Heräsin siinä sitten että hupsista heijakkaa ja katsoin, että kiva.. äljäke oli antanut mun nukkua kolme tuntia :o :heart:
Noh, lopputulos kokonaisuudessaan on lämpöä meidän pojalla ekaa kertaa ikinä (rokotuksen jälkeen) ja minen pysty syömään :snotty:

Cothis kuittaa :kieh:

aattele asiat vois olla pahemminki...
mun veli ja sit täti kävi molemmat viisurin pois leikkuussa eikä edes samassa paikassa ja molemmilta lähti tunto alahuulesta!! :laugh:
ei kuulemma mene velipoika toista viisuria poistaan enää :whistle:
niin ja paranemis/tunnon palautumis aika oli jotain 0.5-1v eli ei ihan nopeesti sekään palaudu...ja saattaa olla ettei palaudukkaan enää...että näin!
ne saattas vaihtaa ton syömättömyyden tohon..eri asia vaihtasikko ite?? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
ne saattas vaihtaa ton syömättömyyden tohon..eri asia vaihtasikko ite?? ;)

No ei se sinällään ongelma ole, ei mulla ole oikein nälkäkään.. mutta oisko vähän huippua saada mussutettua edes suklaata vähän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
ääh..älä puhu mule suklaasta kunmeillä ei oo yhtään...
onneksi :ashamed:

No eipä mullakaan ois.. tosi kiva kattoo ku kaapissa on 2 levyä syöjäänsä odottamassa, voi pieniä parkoja kun ihan yksin siellä nyt ovat :'(

Yhteistyössä