Että tällainen mies... mitä sitä tekisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minulla on mies, joka on ihan loistava isä, ahkera kotitöiden tekijä, komea ja rehellinen. Seksi on hyvää, ellei peräti loistavaa.
Sitten tulee se mutta...
Hellyyttä ei ole ilman seksiä. Seksiä on harvoin (miehellä pitää olla juuri oikeanlainen fiilis, niin sitten).
Kehuja ja kauniita sanoja en kuule. Lapsia osaa kehua ja heille kertoa, että rakastaa.
Takana jo yli kymmenen vuotta. Joskus tuntuu, että ei jaksa. Toisinaan nämä jutut eivät haittaa.
Parisuhdeterapia ahdistaa miestä jo ajatuksen tasolla. Hänen mielestään meillä ei ole ongelmia. Näistä jutuista keskustellaan aina tietyin väliajoin, mutta mitään ei tapahdu.
Onko kenelläkään muulla tällaista??

Laita asioita vaakakuppiin. Itse en kyllä pystyisi elämään ilman hellyyttä. Itse kestin myös monta vuotta vastaavassa liitossa, kunnes lähdin kolmen pienen lapsen kanssa. Nyt kaikki hyvin, hellyyttä ja onnellisuutta uudessa liitossa. Jaksamista sinulle.

Kiitos. On eroajatus käytyt aina silloin tällöin mielessä. Mutta kun kai minä sitä miestä kuitenkin rakastan...

Ja sinulle, jonka mielestä narisen turhaan. Sinustako hellyys ja kauniit sanat ovat aivan yhdentekeviä?

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
Laita asioita vaakakuppiin. Itse en kyllä pystyisi elämään ilman hellyyttä. Itse kestin myös monta vuotta vastaavassa liitossa, kunnes lähdin kolmen pienen lapsen kanssa. Nyt kaikki hyvin, hellyyttä ja onnellisuutta uudessa liitossa. Jaksamista sinulle.

Yhteistyössä