Että semmonen riidantäyteinen kauppareissu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
se, että sun mies on ajanut taksia ei tee siitä hyvää kuskia, ne on yleensä just pahimpia kun luulevat olevansa jotain maanteiden herroja.

Pakko peesata.
Se kolmion takaa eteen tuleva tai miltei jalankulkijan yli ajava auto joka ei pysähdy suojatien eteen on ikävän usein taksi.

Juu,u...etenkin taksiaseman lähettyvillä tullaan kolmion takaa eikä väistetä jalankulkijoita. Muutenkin ajetaan aivan hanurissa kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tööttää ja näyttää kaikki maailman käsimerkit ja vilkuttaa valoja yms. tosi usein liikenteessä täällä pk-seudulla, mua se lähinnä huvittaa ja usein hekottelen vaan siinä vieressä :laugh: Tyttö 2v.4kk on alkanu takapenkiltä huutamaan edessä olevalle autolle: -pois eestä, ala mennä! Kun seistään liikennevaloissa!!!

Aggressiiviset kuskit aiheuttavat helposti vaaratilanteita.

Ei se varsinaisesti ole aggressiivinen, kunhan "huomauttaa" törttöilijälle". On siis ajanut taxia vuosia (ei enää) ja osaa ajaa itse sujuvasti ja liikennesääntöjen mukaan (tutut kulmat ym.) ja sitä rasittaa kun muut ei osaa/viitsi/välitä =)

Mistähän ne lapset liikennekäyttäytymismallinsa saavat...

Tööttäilyä pitäisi muuten käyttää enemmän. Jossain artikkelissa väitettiin, että sillä jopa vältettäisiin kolareita, jos ihmiset käyttäisivät enemmän tööttiä.

Mun mies tööttää ja näyttää kaikki maailman käsimerkit ja vilkuttaa valoja yms. tosi usein liikenteessä täällä pk-seudulla, mua se lähinnä huvittaa ja usein hekottelen vaan siinä vieressä :laugh: Tyttö 2v.4kk on alkanu takapenkiltä huutamaan edessä olevalle autolle: -pois eestä, ala mennä! Kun seistään liikennevaloissa!!!

Omas teillä aikuisesti käyttäytyvä perhe kun isä ajaa pää punaisena, äiti vaan naureskelee ja lapsi ottaa mallia...Siistii, lisää teidänlaisia täydellisiä kuskeja liikenteeseen, kitooooos!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Hyväksyttekö väkivallan?! Mitäs jos mies olisi läpsäissyt naista?

Tää mua aina välillä naurattaa tälläkin palstalla.. tämä ei ole mitenkään paha ketju siinä suhteessa, mutta joskus kun on ollut sen tyyppisiä uutisia että nainen on pahoinpidellyt miehen lyömällä useita kertoja paistinpannulla päähän, niin täällä ketjut täyttyy nauruhymiöistä.

Mutta joka tapauksessa, liikenteessä saa töötätä jos joku törttöilee (itse tööttään tai vilkutan valoja lähinnä kiilaajille ja ilman vilkkua eteen tuleville, en esim. epävarmoille ja hitaille vanhuksille) ja toista ei saa läpsiä. Naisella ei muutenkaan ole mikään etuoikeus siihen läpsimiseen toisin kuin joskus kuvitellaan.

Me ollaan kyllä autonratissa juntti kansa. Onks kukaan käsimerkkejä käyttänyt koskaan itse tehnyt virhettä liikenteessä? Musta toisille voi alkaa v**lla vasta sit kun itse on täydellinen kuski eikä koskaan tee virheitä.

Itse sain kerran ihanan pojanklopin perääni kun "en näyttänyt vilkkua" risteyksessä. Näytti ensin sormimerkit ja kurvas perään. No mä olin just matkalla huoltoasemalle hakeen uutta lamppu vilkkuuni joka oli lopettanut toimintansa kyseisen ajomatkan aikana. Mä en ole ikinä tuntenut yhtäsuurta tyydytystä kun sen kun tää pojankloppi sit pysähty saman huoltiksen pihalle kuin mäkin ja tuli raivoaa. Mä annoin sen haukkua mut pystyy naiskuskina jne. siinä pihalla, muidenkin ihmisten nähdessä. Kun se lopetti, totesin kovaan ääneen että: Oliko siinä kaikki, mä menisin nyt ystävällisesti ostamaan sitä vilkun lamppua jota oli tänne tulossa hakemaankin. Olipa poika punaisena, ja vierestä seurannut eläkeläispappa totes pojalle että kuulleppa poika, maltahan vähän hermojas.

Kuulostaa siltä, että molemmilla oli hieman kireä olotila, kun aika turhasta aiheesta otetaan noin kovin paljon kierroksia. Aina voi pyytää anteeksi, niin ei jää asia vaivaamaan.

Joopa joo. Ja jouluna sitten riidellään kuusen koristelusta, kinkun paistoasteesta, lahjavalinnoista...

Oikein mukavalta pariskunnalta vaikuttaa, lapset on varmaan yhtä lepposia.

Tööttäsi toiselle autolle niin sä loppujen lopuksi kävit väkivaltaiseksi? :x

Anna kuskin ajaa ja jos ei meno miellytäniin hyppää itse rattiin. Älä ala toraamaan, saati läpsimään. Herranjumala, se on vain autoilua. Tai pitäisi olla...

Multa palais kans pinna jos ukko alkais käsimerkkejä autossa käyttään tai tööttäileen. Onneks ei oo sellainen urpo, kokemusta autoilusta muualla päin maailmaa missä autoja on aikalailla erimäärät liikenteessä kuin Suomessa. Eipä me kumpikaan ymmärretä tollasta käytöstä, onneks. Virheitä sattuu kaikille ja töötiä käytetään silloin jos on todellinen vaaranpaikka.

Ihmiset jotka käyttää inva-paikkoja ilman lupaa sais mun puolesta viedä ladon taakse ja lopettaa. Tai sit suomessa on ihan älyttömän paljon bemareita tai mersuja omistavia invalideja joilta kaikilta on jäännyt just sillä kertaa se invapaikkaan oikeuttava kyltti kotiin. Ja kun kuskin näkee niin ei invaliditeettiä päälle päin huomaa. Liekkö puutosta miespuolisilla siellä lahkeiden välissä... Ja naisilla taas piikkarithan toki oikeutta invapaikan käyttöön...Kärjistystä, tiedä, mut kuiteskin

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
se, että sun mies on ajanut taksia ei tee siitä hyvää kuskia, ne on yleensä just pahimpia kun luulevat olevansa jotain maanteiden herroja.

Pakko peesata.
Se kolmion takaa eteen tuleva tai miltei jalankulkijan yli ajava auto joka ei pysähdy suojatien eteen on ikävän usein taksi.

Ai, mun mielestä se on lähes poikkeuksetta keski-ikänen mies muka hienolla autolla :D

Yhteistyössä