ETTÄ RAKASTAN TOTA UKKOA!!!!!!!!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
:heart: :heart: :heart: :heart:

Hukkasin sit kihlasormukseni. 2 päivää Etin ja itkin, itkin ja etin. Ei löydy. Ja aivan pakko sen on oltava tään neljän seinän sisällä mutta mistään ei vaan löydy.
Jopa katon rajan hyllyn etsin!!!!

Ukko tuli ja pyys että tuus, ny lähetää muksuin kans liikenteeseen.
Olin ihan että mitä(?), kello oli jo yli 16 ja koskaan ei siihen aikaan tule lähdettyä mihinkään!

Ukko sitten parkkeeras auton keskustaan, lykkäs kauheesti rahaa kouraan ja käski mennä kultakauppaan sormusostoksille!!!!!!!
Ajeli sen aikaa lasten kanssa kun oli erittäin väsyneitä tapauksia, EI KIITOS mukaan kultakauppaan!

Että ukkoseni osti minulle uuden sormuksen hukkaamani tilalle! :heart:
(osti aiemmin itelleenkin uuden kun hukkasi omansa lumihankeen, ja oston jälkeen se löytyi kun lumi suli)

Hieno mies =) Mun ukko olis kyllä aika pahana jos hukkaisin sormukseni... Mulla kun tahtoo olla vähän leväperäinen tapa säilöä korujani. Saisin varmaan lopun elämääni kuulla siitä.

Viime vappuna heitin kihlasormukseni erääseen pensaaseen (siiderillä oli osuutta tapahtuneeseen.. ). Mies kun kuuli siitä, niin passitti minut kaivelemaan sen esiin.
Varmaan olisi ero tullut, jos ei sitä olisi löytynyt, enkä tasan olisi uutta saanut :ashamed:
Eri juttu tietysti, jos on vahingossa kadonnut.

Niin jatkan vielä että kyllä mä ymmärtäisin miehen suuttumisen jos omani hukkaisin. Kun eihän se uusi olis se minkä se on aikanaan mun sormeeni pujottanut, silloin nuorena ja köyhänä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Niin jatkan vielä että kyllä mä ymmärtäisin miehen suuttumisen jos omani hukkaisin. Kun eihän se uusi olis se minkä se on aikanaan mun sormeeni pujottanut, silloin nuorena ja köyhänä :heart:

NÄIN JUST!!!!
MINÄKIN HALUUN SEN VANHAN TAKAS |O |O
Tään uuden taakse!!!

Etin jo kaikki varastotkin sormuksia, että jonkun korvikkeen saisin, kaikki vaan oli liian isoja, PAITSI lasten kinder-munasta saatu tuhkimosormus :D
Se kerkes olla puol päivää :D

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:

NÄIN JUST!!!!
MINÄKIN HALUUN SEN VANHAN TAKAS |O |O
Tään uuden taakse!!!

Etin jo kaikki varastotkin sormuksia, että jonkun korvikkeen saisin, kaikki vaan oli liian isoja, PAITSI lasten kinder-munasta saatu tuhkimosormus :D
Se kerkes olla puol päivää :D

Voi että, toivottavasti löydät sen alkuperäisen

:hug:

Yhteistyössä