Että piti taas olla tyhmä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:ashamed:

Näin eilen, kun 1½-vuotias leikki toisen varaston avaimella. Enkä ottanut sitä häneltä pois, vaikka ilmeisesti kuitenkin rekisteröin että hän oli avaimen jostain napannut.

Nyt varaston ovi on lukossa, ei vara-avainta, enkä löydä sitä hemmetin avainta ketjuineen mistään :headwall: Rattaat on lukkojen takana kun ne oli tällä kertaa juuri tietenkin siinä varastossa, eikä mulla ole rautasahaa että voisin sahata lukon rikki. Se on niin vahva lukko, että tuskin sitä millään sorkkaraudallakaan mun voimilla saa revittyä auki |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:ashamed:

Näin eilen, kun 1½-vuotias leikki toisen varaston avaimella. Enkä ottanut sitä häneltä pois, vaikka ilmeisesti kuitenkin rekisteröin että hän oli avaimen jostain napannut.

Nyt varaston ovi on lukossa, ei vara-avainta, enkä löydä sitä hemmetin avainta ketjuineen mistään :headwall: Rattaat on lukkojen takana kun ne oli tällä kertaa juuri tietenkin siinä varastossa, eikä mulla ole rautasahaa että voisin sahata lukon rikki. Se on niin vahva lukko, että tuskin sitä millään sorkkaraudallakaan mun voimilla saa revittyä auki |O :headwall:
Hei muru, arvaas onko tuo sattunut mullekin. :snotty:

Nimim: Kameran laturi hukassa :ashamed:

Meillä kohta 3-vuotias onnistui postilaatikon Abloy-avaimella vääntämään huoneen oven ei-abloy-lukon kiinni. Meikä huoneessa, lapsi ulkopuolella. Onneksi isosisko oli kotona pelastamassa pulasta!

meillä pikkumies tässä juuri kun oli apaut samassa iässä leikki kotiavaimillani:headwall:... NOO eikös aamulla tullut mieleen kun ulos töihin lähdössä että missä ne nykkelit on ?
no lapsihan olikin fiksu poika ja vei mut paikkaan minne oli avaimet jättänyt kun kysyin että missä on äitin avaimet ? |O :o olin yllättynyt hyyvin suuresti että siellä sahanpurujen joukossa oli kai joku pieni harmaa aivosolu jäljellä.. :xmas:

yritäs sankarilta urkkia missä on avain ketjuineen.. :whistle:

Toi ei ole edes pieni avain, tai siis avain on pieni mutta siinä roikkuu iso metallinen ketju, ja vanha lukko siinä ketjussa. Eli vois luulla että löytää. Mutta kun ei :headwall:

Mä haluan tuon lapsen ulos päiväunille :kieh: Ja vanhat rönttörattaatkin on tietenkin siinä samassa varastossa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
meillä pikkumies tässä juuri kun oli apaut samassa iässä leikki kotiavaimillani:headwall:... NOO eikös aamulla tullut mieleen kun ulos töihin lähdössä että missä ne nykkelit on ?
no lapsihan olikin fiksu poika ja vei mut paikkaan minne oli avaimet jättänyt kun kysyin että missä on äitin avaimet ? |O :o olin yllättynyt hyyvin suuresti että siellä sahanpurujen joukossa oli kai joku pieni harmaa aivosolu jäljellä.. :xmas:

Mä kyselin kyllä, mutta tuo vaan sanoo että ne on ulkona :| Mutta ei ne ainakaan kuistilla olleet, eikä pihassa.

meillä löytyi paperikassista tuolin vierestä keittiön nurkasta... en ois heti ajatellut sinne katsoa mutta keittiössä poika niiden kanssa leikki joten siellä niitten oli oltava.
sinne mut silloi talutti ja pussia osoitti..

toivttavasti nyckelit löytyy :wave:

Mulla oli kanssa avaimet joskus hukassa kun lapsi oli aika tasan 2 v. Muistan sen tarkasti, koska oltiin juuri muuttamassa uuteen kotiin. Lopulta ne löytyivät hellan peltilaatikosta viikon päästä! Olin minä sinne laatikkoon kurkannut, mutta en avannut kokonaan kun siinä oli tosi jäykkä lapsilukko. Lapsi oli siis käynyt vaan siitä raosta pudottamassa avaimet.

Yhteistyössä