S
sinnikäs
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sinnikäs:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sinnikäs:Niin, mutta toisaalta mä tiedän sellasen säälittävän tapauksen, että perheessä on äiti, jolla ei ole mitään koulutusta (haloo: tänä päivänä ) lapsia 4 ja kotona ollut sen 10 vuotta, eli ei minkäänlaista työkokemustakaan. Mitä järkeä sen on mennä edes töihin? Pääsis ehkä prisman kassalle, jossa palkka on niin surkea, että se menis lasten pk maksuihin, työmatkoihin, ja sillon ei enää saisi asumistukea. Eli, ei tällasten "tapausten" kannata edes mennä töihin, parempi kun lusmuuvat kotonaan. Olenko kateellinen tai ärsyyntynyt, en todellakaan. Mä olen tyytyväinen siihen, että olen kouluttautunut, maksan omaa asuntoa ja saan elätettyä omat lapseni itse!
Tiedoksi vain että siellä Prisman kassalla tienaa hyvin noepasti sen reilut 2500?!Ja vielä ilman sitä koulutusta.
Ei muuten varmana saa! Mikä se peruspalkka on 1800? Lisät ei todellakaan tee 700e kk, en usko.
Peruspalkkaa ei ole vaan tuntipalkka. Mä olen itse Cittarin kassalla ja saan noin 2500? /kk. Ja ihan sama mikä kauppa, TES:n mukaan mennään.
Höpsis, mikä sun tuntipalkka sitten on? 20 euroa vai?