Että otti päähän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunen ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunen ämmä

Vieras
Meillä on sellainen onnellinen tilanne, että täällä hieroja tulee kotiin tekemään hieronnat. Tilattiin sitten meille molemmille hieronta, mies hierottiin eka ja minä sitten pidin lapset erossa öljyistä ja muista mukavista. Tuli minun vuoroni, mies sulki ovet, lähti tupakalle ja jätti lapset sitten siihen meidän kanssa. Esikoinen sitten lukittautui vessaan, siellä kuulu kun kaapit aukes ja suihkut kohisi (käsisuihku pikkuisessa vessassa). Ei lapsi käskyjä totellut eikä miestä kuulunut takaisin. Sanoin sitten hierojalle, että ootas käyn hakemassa lapsen pois tuolta, mutta hieroja (nainen) sanoi että hän käy. Ensin piti sitten saada ovi avatuksi, veskissä oli mukava saippuavaahtotulva, seinät, pyyhkeet ja matto märkänä. Hieroja sitten hieronnan välissä hoiteli lapsiakin. Mies oli pois 20 minuuttia, kävi sanomassa että lähtee kaverinsa raksalle ja häipy. Oli tosi rentouttava hieronta!!

Pitää vähän purkaa höyryjä, etten hypi silmille kun kotiutuu joskus...

Onneks hieroja oli sen verta kiva, että naureskeli vain. Sanoi, että selvässä muistissa on vielä tämänikäset lapset (3 ja 2 vuotiaat). Mutta nolottikin minua kun joutu oman työnsä lisäksi meidän lapsia paimentamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onneks hieroja oli sen verta kiva, että naureskeli vain. Sanoi, että selvässä muistissa on vielä tämänikäset lapset (3 ja 2 vuotiaat). Mutta nolottikin minua kun joutu oman työnsä lisäksi meidän lapsia paimentamaan.

Ehkä se sai vaaan vaihtelua omaan työhönsä :) Mut ymmärrän kyllä, että sua hävetti. Ei ehkä lapset, vaan se mies... :D

Vaadi mieheltäsi sen hierojan maksun verran rahaa ja sano, että on sen vika, ettei hieronta auttanut, kun stressasit liikaa VAHTIMATTOMIEN lasten takia. :kieh:

Empatiaärsytystä pukkaa :headwall:

Yhteistyössä