Että osaakin kyrsiä...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mikäs nyt?

Appiukkko höösää mun keittiössä...

Kuopus kiukutteli aamulla, tuli pukemiskisassa toiseks (hävis esikoiselle sukan mitalla, mä olin kaikista viimesin) ja siinäpä oiva syy lyödä siskoa. Mulla palo pinna ja mun räyhäämiseni ei todellakaan auttanut asiaa. Ja nyt olen sitten pahalla päällä kun ei kärsivällisyys riittänyt. Hyvääkin sentään: esikoinen ehti ajoissa kouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on se endless sacrifice vähän semmosta B)

nyt se jäi soimaan päähän! |O :D

cold, lying in my bed, staring into darkness... hoilaa kans

Mullakin soi toi taas päässä kun mies sitä eilen soitteli kitaralla.

Mutta kiitos sait mut hymyileen. :flower: Niinhän se on semmosta...

Niin muakin ,eilen oli miehen kans ihan hemmetin moinen riita...tuli sanottua tosi pahasti. Kummatkin sano.....en jaksa enää niitä vaatimuksia!!!! Omasta mielestään hän täyttää kaikki vaatimukset . minusta tuntuu etten ole mitään jos en suorita kokoajan jotain. Mies tulee kotiin alkaa heti siiivoon ja alkaa mutista mitä muuta pitää vielä tehdä... kuulostaa varmaan hyvältä ..mutta ennen kuin hän on tullut ,olen parhaimmassa tapauksessa siivonnut ,tiskannut ,leiponut ,siivonnut uudestaan, tehnyt ruokaa ,silittänyt...jne. Väkisinkin tulee olo että p... tässä teen mitään ,kun ei kelpaa. olen rv 36+3 ja todella väsynyt.Eilen tuli sit höyryt ulos, kun alko ennen nukkumaan menoa sanoa että voiskos joku imuroida huomenna MITÄ!!!!!! EI OLE MITÄÄN IMUROIMISTA!!!!! SE ON IHAN FRIIKKI JOSKUS...ei ole ennen ollu.ONKOHAN SILLÄ JOTAIN raskaus oireita joita olen tartuttanu ;) nyt tuntuu paremmalta kun sain purettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin muakin ,eilen oli miehen kans ihan hemmetin moinen riita...tuli sanottua tosi pahasti. Kummatkin sano.....en jaksa enää niitä vaatimuksia!!!! Omasta mielestään hän täyttää kaikki vaatimukset . minusta tuntuu etten ole mitään jos en suorita kokoajan jotain. Mies tulee kotiin alkaa heti siiivoon ja alkaa mutista mitä muuta pitää vielä tehdä... kuulostaa varmaan hyvältä ..mutta ennen kuin hän on tullut ,olen parhaimmassa tapauksessa siivonnut ,tiskannut ,leiponut ,siivonnut uudestaan, tehnyt ruokaa ,silittänyt...jne. Väkisinkin tulee olo että p... tässä teen mitään ,kun ei kelpaa. olen rv 36+3 ja todella väsynyt.Eilen tuli sit höyryt ulos, kun alko ennen nukkumaan menoa sanoa että voiskos joku imuroida huomenna MITÄ!!!!!! EI OLE MITÄÄN IMUROIMISTA!!!!! SE ON IHAN FRIIKKI JOSKUS...ei ole ennen ollu.ONKOHAN SILLÄ JOTAIN raskaus oireita joita olen tartuttanu ;) nyt tuntuu paremmalta kun sain purettua.

:hug:

Mä kans sanoin eilen riittävän isoon ääneen (et mieskin kuuli ja rekisteröi asian ), että seuraava lippu ja lappu, missä kysytään ammattia, niin mä laitan että KOTIORJA!!!
Kukaan muu kun minä ei ole taas viikon aikana tehny tässä mörskässä mitään, ja suututtaa ihan hulluna, että minä siivoon kaikkien jäljet, ja muut 2 saa elää kun pellossa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:hug:

Mä kans sanoin eilen riittävän isoon ääneen (et mieskin kuuli ja rekisteröi asian ), että seuraava lippu ja lappu, missä kysytään ammattia, niin mä laitan että KOTIORJA!!!
Kukaan muu kun minä ei ole taas viikon aikana tehny tässä mörskässä mitään, ja suututtaa ihan hulluna, että minä siivoon kaikkien jäljet, ja muut 2 saa elää kun pellossa |O

:hug: :hug: Teille molemmille!

Tulikin juuri mieleeni... Mulla on keuhkoputkentulehdus enkä jaksa siivota (viimeks sunnuntaina), mutta eipä täällä kukaan muukaan sitten siivoa. Sekin kyrsii muuten suunnattomasti. Varsinkin kun tiedän kuinka toi kyläilevä appiukko sitten kauhistelee mun selän takana kuinka siivotonta meillä on, ja mun vikanihan se on ei ton miehen mitenkään. Jumaleissoni sentään tässä on vielä remonttikin kesken niin tää kämppä ei nyt vaan yksinkertaisesti pysy kunnossa.

Yhteistyössä