Että on ihanaa olla haluttu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nr89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nr89

Vieras
Ainahan mä olen ollut ihan hyvännäköinen; kasvoiltani en mikään kaunotar, mutta hyväkroppainen ja tuskin mun naamalla kuitenkaan peiliä rikkois.

Vasta viime aikoina oon tajunnu kuinka paljon miehet oikeasti haluaa mua :laugh: Hassu tunne. En tiedä olenko nyt haluttavampi kun olen enemmän sinut itseni kanssa vai liittyköö muutamaan ulkoiseen seikkaan, vai olenko tosiaan vasta nyt tajunnut kuinka paljon minua halutaan... Mutta hyvältä tuntuu! =)

Eipä mulla muuta :D Halusin jakaa tämän iloisen hetken teidän kanssanne.

Samat fiilikset täälläkin. ;) Eipä ole miestä, ketä en olisi saanut. On aika hurjaa huomata, että saan kenet haluan. Tosin todellisuudessa en olekaan tällainen jossain mammapalstalla itseäni kehuva itse omahyväisyys.

Mutta kuten kaikessa, myös tässäkin on varjopuolensa: mä olen alkanut lähinnä leikkiä ihmisillä (tai siis miehillä ). On oikeastaan aika tylsää, kun miehet kuolaavat perään ja ovat tuosta vain valmiita mihin tahansa. Kaipaan haastetta... Ehkä joku päivä löydän sen oikean. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samat fiilikset täälläkin. ;) Eipä ole miestä, ketä en olisi saanut. On aika hurjaa huomata, että saan kenet haluan. Tosin todellisuudessa en olekaan tällainen jossain mammapalstalla itseäni kehuva itse omahyväisyys.

Mutta kuten kaikessa, myös tässäkin on varjopuolensa: mä olen alkanut lähinnä leikkiä ihmisillä (tai siis miehillä ). On oikeastaan aika tylsää, kun miehet kuolaavat perään ja ovat tuosta vain valmiita mihin tahansa. Kaipaan haastetta... Ehkä joku päivä löydän sen oikean. :)

No tuossa on kyllä perää! Pitää varoa, ettei lähde käyttämään miehiä hyväkseen. Mä elän nyt kuitenkin vielä tätä "Ooh Aah" vaihetta kun ihmettelen mihin kaikeen miehet ovat valmiita saadakseen edes pientä vastakaikua :D Pitää nauttia nyt kun vielä voi. Miesten puheista saa sellaisen käsityksen, että asiat muuttuvat sitten iän myötä... Sitä ennen siis pitää pokata joku pysyvämpi ;D

oli ainakin aikoinaan sama juttu mulla mutta hyvät siskot, muistakaa että kaikessa on varjopuolensa - itse heitin monta hyvää miestä menemään sen vuoksi kun halusin aina vaan paremman, lopulta sitten jäi luu käteen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tuossa on kyllä perää! Pitää varoa, ettei lähde käyttämään miehiä hyväkseen. Mä elän nyt kuitenkin vielä tätä "Ooh Aah" vaihetta kun ihmettelen mihin kaikeen miehet ovat valmiita saadakseen edes pientä vastakaikua :D Pitää nauttia nyt kun vielä voi. Miesten puheista saa sellaisen käsityksen, että asiat muuttuvat sitten iän myötä... Sitä ennen siis pitää pokata joku pysyvämpi ;D

Älä usko niitä miesten puheita. Nelikymppiselläkin olisi vientiä vaikka kuinka. Eipä huvita enää lähteä niihin leikkeihin mukaan. Hyvä mies on ja ihanat lapset olen jo saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täälläkin..:
oli ainakin aikoinaan sama juttu mulla mutta hyvät siskot, muistakaa että kaikessa on varjopuolensa - itse heitin monta hyvää miestä menemään sen vuoksi kun halusin aina vaan paremman, lopulta sitten jäi luu käteen

Näin meinasi käydä minullekin. Onneksi sain lopulta (7vuoden jälkeen) ensirakkauteni takaisin, jonka kanssa sitten perustin perheen.

Alkuperäinen kirjoittaja nr71:

Näin meinasi käydä minullekin. Onneksi sain lopulta (7vuoden jälkeen) ensirakkauteni takaisin, jonka kanssa sitten perustin perheen.

Minun ensirakkaus perusti sit perheen toisen kanssa, niisk

Samat fiilikset täälläkin. ;) Eipä ole miestä, ketä en olisi saanut. On aika hurjaa huomata, että saan kenet haluan.

Älähän nyt liioittele. Et varmasti saa ihan ketä tahansa. Miehilläkin on monta eri makua ja aika monet ovat niin rakastuneita omiin vaimoihinsa tai tyttöystäviinsä, etteivät vilkaisekaan muita. Tai vaikka vilkaisisivatkin, niin eivät ainakaan pienen seikkailun takia halua hajottaa perhettään.

Mulla olis ajatuksena löytää joku itseäni jonnin verran vanhempi ok-tuloinen mukava mies :) Ja sitten sen henkilön löydettyäni asettua aloilleni tämän kanssa. Että vaikka tämä on ihan hauskaa, niin kyllä se oma aviomies ja perhe painavat vaakakupissa enemmän, ja heti lopetan kun Mr Täydellinen löytyy.

Vaik tää onki aika mahtavaa B)

Mulla olis ajatuksena löytää joku itseäni jonnin verran vanhempi ok-tuloinen mukava mies :))

Elättäjääkö itsellesi etsit? Miksi vanhempi mies? Kuulostaa vähän liian laskelmoidulta. Tuolla tyylillä et tule löytämään elämäsi rakkautta.

Eihän tällaisesta aiheesta saa puhua, etenkään jos omaa henkilökohtaista kokemusta asiasta. Mulla sitä tosiaan on. Ja toki harmaat saa tulla tähän nyt aukomaan päätään, niin paljon kuin sielu sietää, kun se joitakin suututtaa että jotkut ihmiset saavat ihan säännöllisesti lähestymis ja iskuyrityksiä :)

Peruskouluajan olin se haukuttu ja hyljeksitty, jopa syljeksitty rumilus jota ei tosiaan haluttu. Aloin meikata vasta 18-vuotiaana. Aikuisiällä kropan muodotkin jotenkin muokkaantuivat kohdalleen tai sitten ehkä vasta tuli ne huomattua kun muutenkin rohkaistui, esim. kapea vyötärö, josta moni mies on sanonut ja peppukin on kumman hyvän mallinen, vaikka olen ollut viimeisen vuoden ajan melko rampa ja treenaus on ollut lähes olematonta, saa kuulla kommentteja että "susta kyllä näkee että urheilet" Öö? Ehkä ne on sitten ne kuuluisat hyvät geenit kropan suhteen plus meikki, en todellakaan olisi haluttu jos menisin ilman meikkiä baariin :laugh: Mutta kun ehostautuu ja pukeutuu kauniisti, kyllähän sen moni mies huomaa. En ole ikinä uskonut olevan totta, että joku mies ei tulisi jonkun naisen luokse juttelemaan siksi että tämä on hänen mielestään ns. liian kaunis, käytännössä ilmeisesti ajatuksena että miehellä ei olisi tähän saumaa, mutta eräs miespuolinen ystävä sanoi, että hän ei olisi tullut luokseni juttelemaan tästä syystä. En todellakaan itse pidä itseäni minään ilmestyksenä, koska lähes kuka tahansa pystyy olemaan viehättävä, koska siihen vaikuttaa moni muuttuva tekijä ja sisältä tulevat asiatkin esim. katseessa. Itsestäni on pikemminkin erittäin koomista, että kun on nähnyt sen puolen miten ulkonäöllisesti hyljeksitään, niin tänä päivänä ei tosiaan ole seurasta pulaa kun ulkona liikkuu, se on ihan mukava piriste mutta kun tietää että miehiä ei noin 99% tapauksista kiinnosta henkinen puoleni, en siitä ole mitenkään "ooh aah" fiiliksin kuten ap. Lähinnä iloitsen, että edes ulkoiset asiat on yleisellä tasolla kohdillaan ja jotain iloa löytyy jostain, vaikka sitten kauniista kampauksesta, kun elimistö on sairas ja että sairaus ei näy päälle päin. Sitä suuremmalla syyllä sitä miettii jos joku mies tulee juttusille todeten jossain kohtaa, että olet mielettömän kaunis, että näkisitpä sisuskaluni miten rumat ne on tai tietäisitpä miten nätti olen maatessani sairaalassa tippaletku suonessa.

Alkuperäinen kirjoittaja nr71:
Mulla olis ajatuksena löytää joku itseäni jonnin verran vanhempi ok-tuloinen mukava mies :))

Elättäjääkö itsellesi etsit? Miksi vanhempi mies? Kuulostaa vähän liian laskelmoidulta. Tuolla tyylillä et tule löytämään elämäsi rakkautta.

Etsin parisuhdetta, jossa molemmilla on paljon tarjottavaa toiselle :) Olen hieman vanhanaikainen enkä usko rakkauden tuovan leipää pöytään tai pelkän rakkauden kantavan avioliiton kymmeniä vuosia. Uskon, että hieman itseäni vanhemman miehen kanssa olisi paremmat mahdollisuudet pysyvään liittoon. Köyhää en huoli muttei tarvitse olla rikaskaan. Luonteenpiirteet toki tärkeitä, pitäähän sen ihmisen kanssa sitten elää ja kasvattaa lapsia ;)

Mutta pelkkä ihastuminen ei takaa onnea. Pitää olla järki mukana näissä asioissa. En halua erota sitten parin vuoden päästä sen takia, että renttumies meni löytämään jonkun uuden parikymppisen tytön johon ihastui.

Mitä sun mielestä miehessä pitää olla? Mä etsin turvaa, tasapainoa ja yhteisiä arvoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
ei hyvää päivää..mitä sen on loppupeleissä väliä kuinka moni haluaa p.anna jos ne todellakin haluaa vaan p.anna eikä elämän kestävää suhdetta.. :snotty:

Surullinenko sitä pitäis asiasta olla? :D On mulla toki elämässä muutakin, mutta kyllä tämä tuntuu ihan hyvältä!

Yhteistyössä