Että nuo vanhat puukalusteet on kauniita!!

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
kulutetut pinnat jne. Tahtoisin sisustaa kodin vanhoilla/uusvanhoilla huonekaluilla mutta kovin kalliita näyttäisi olevan :/

kai sitä täytyy vaan esine ja huonekalu kerrallaan yksitellen ja pikkuhiljaa keräillä, kaluta kirpparit..

Siinä muuten lähtee helposti mopo käsistä :whistle: . Appiukko kunnostaa vanhoja antiikkimööpeleitä. Mä INHOSIN niitä meidän suhteen alkuaikoina, mutta nyt :heart: :heart: . Enää on ongelmana se että mistään ei malttaisi luopua ja lisää tekis koko ajan mieli :p . Talonpoikaisantiikkia siis meillä ja appiukolta ostettua sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mäkin haluaisin :wave: isäntä justiinsa tekee mein keittiöön laatiko penkkiä vanhoista ladon seinäs olleista laudoista

oijoi, kuulostaa hyvältä =)

tuolla se niitä sahailee :D aateltii samanlaisista laudoista tehdä keittiön kaapin ovet B)

Kalliitapa ovat, mutta esim. sellanen liike kuin Pohjanmaan kaluste Kurikassa myy paljon edullisemmin kuin Helsingin liikkeet, jos sattuu olemaan pohjanmaalle kulkua ja tuovat kyllä kotiin. Meillä on siletä ostettu paljon tätä uusvanhaa ja sitten toki löytyyvallan aitoakin aika paljon, anoppi jätti muuttaessaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mäkin haluaisin :wave: isäntä justiinsa tekee mein keittiöön laatiko penkkiä vanhoista ladon seinäs olleista laudoista

oijoi, kuulostaa hyvältä =)

tuolla se niitä sahailee :D aateltii samanlaisista laudoista tehdä keittiön kaapin ovet B)

Voin vaan kuvitella miten hienot niistä tulee :flower: . Mun pitäis saada pian muutama vanha ikkunapoka ja vanhoja aidanseipäitä. Niistä saa vaikka mitä ihanaa aikaiseksi myös :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kalliitapa ovat, mutta esim. sellanen liike kuin Pohjanmaan kaluste Kurikassa myy paljon edullisemmin kuin Helsingin liikkeet, jos sattuu olemaan pohjanmaalle kulkua ja tuovat kyllä kotiin. Meillä on siletä ostettu paljon tätä uusvanhaa ja sitten toki löytyyvallan aitoakin aika paljon, anoppi jätti muuttaessaan pois.

mun ukko on siel töissä :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mun ukko on siel töissä :whistle: B)

Ekkä yhtään mainostanut? Ei vaiteskaa, mieleen tuli vaan kun ystäväni helsingistä oli etsinyt kaappia ja löysi sellasen sieltä ja oli ollut paljon halvempi siellä kun ei ollut helsinki lisiä.

No se on vasta oppisopimuksella :) pari kuukautta vielä ni saa paikan. Mä en oikein osaa mainostaa :ashamed: se on sivuvarastossa hommissa. Ei ole tullu edes ajateltua koko asiaa :o

On joo :)

Meillä on koko hima niitä täynnä, tai no yks uus Ikeasta ostettu sohva (ektorp) meillä on. Mutta muut sellasia ihania aidosti vanhoja ja kuluneita esim keittiössä meillä ei ole perinteisiä keittiönkaappeja vaan erilaisia vanhoja astiakaappeja, tasoja ja lipastoja yms :)

Jätelavoilta, kirppiksiltä, huutokaupoista, kaatopaikalta, kuolinpesistä ja tuttujentuttujentuttujen vinteiltä olen niitä hakenut :)

---

Tuolla http://sisustusideat.net on kyllä ihan mielettömästi IIIIHAAANIIAAA koteja :) Omia kuvia en ole vielä uskaltanut laittaa :) MUtta aika usein tulee siellä käytyä ihastelemassa toisten koteja. mm Annen keittiö on kyllä ihanainen :)