Että näin..fuck!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja sitten harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ota nyt ihmeessä selvää, KENEN se numero on? Voihan se tosiaan olla joku ex-ex-ex-heila vuodelta pipo. Tai sit jos on joku sun tuntema nykyinen "puolituttu" niin sitte onkin miehelles puhuttelun paikka!

jospas on joku vosu vittuillessaan tehny sen sille... tai joku sen kaveri? että saa teiän välille kauhean riidan. olen tämmösenki kokenu. ja ollu todistamassa ku kaverille näin tehtiin. kun niitä bimboja on moneen lähtöön, sekä miehiä että naisia...

kukaan ei valehtele kiinni jäädessään niin hyvin kuin mies, ja samaan aikaan kukaan ei valehtele niin huonosti ja läpinäkyvästi kiinni jäädessään kuin mies, me naiset olemme vain niin pirun sinisilmäisiä -ja siihen pettävä mies luottaakin, ei jää kiinni kun akka ei usko eikä epäile, ja HALUTESSAAN uskoa miehen rehellisyyteen sulattaa minkä tahansa hätävalheen.
-kokemuksella, karvaasti-

En oo uskonu mitään,findista ei löydy kenen nro on.Mikään ikivanha heilakaan se ei ole,kun nekin tiedän kaikki ja ne löytyy ihan omilla nimillään miehen puhelimesta.Kukaan muu ei ole voinut sitä sinne laittaa,kun mies ei anna kenenkään koskea puhelimeensa,paitsi mun niin halutessani.Käyntikortti kävi mullakin mielessä,onhan se mahdollista.Omituisinta tässä vaan on se,ettei mua jotenkin edes kiinnosta...loppujen lopuksi.Siis se mitä tuo mies tekee,ihan hyvin voisin elää pelkästään lapsille,ilman miestä.Kummallista,kun oletin olevani aika läheisriippuvainen sen lisäksi että olen aina ajatellut etten halua rikkinäistä perhettä.Nyt ei vaan oikein tunnu missään tuo mies taikka sen asiat.

Ei mua kiinnosta soittaa siihen nroon,en halua edes tietää.Mies kun on pettänyt ennenkin,niin ihan sama...oli tai ei ollut mitä lie,niin tais tämä juttu olla tässä kun aukes vanhat haavat.Liika on liikaa ja olin typerä kun ajattelin,että asiat vois jotenkin unohtua ja jatkua eteenpäin.En halua,että lapset joutuu sivusta seuraamaan kun isä pettää äitiä,tai äiti stressaa päänsä puhki pettääkö vai eikö petä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei mua kiinnosta soittaa siihen nroon,en halua edes tietää.Mies kun on pettänyt ennenkin,niin ihan sama...oli tai ei ollut mitä lie,niin tais tämä juttu olla tässä kun aukes vanhat haavat.Liika on liikaa ja olin typerä kun ajattelin,että asiat vois jotenkin unohtua ja jatkua eteenpäin.En halua,että lapset joutuu sivusta seuraamaan kun isä pettää äitiä,tai äiti stressaa päänsä puhki pettääkö vai eikö petä.

ISO HALI!!!
tuttu tunne. mies petti kerran,annoin anteeksi.sitten katsoin puhelinta ja siellä oli "fiancee" !!!

Yhteistyössä