Että mua veetuttaa ihmiset, jotka eivät pysty sanomaan ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räyhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räyhis

Vieras
... vaan sen sijaan jättävät kokonaan vastaamatta!! Pyysin kaveria kylään (tekstarilla) eikä viitsinyt edes vastata. Eikä todellakaan ollut eka kerta. Silloin kun hänelle sopii tulla niin vastaa kyllä mutta jos ei sovi niin ei v*ttu voi vastata. Ihan kuin mulla ei olisi oikeutta saada vastausta. Muutenkin keksii ihan ihmeellisiä tekosyitä miksei voi tulla esim. etälapsen synttärit vaikka tiedän tasan tarkkaan koska hänen lapsensa on syntynyt. Selvennettäköön sen verran, että on miespuolinen kaveri kyseessä. Ärsyttää vaan niin lujaa! Taidan unohtaa koko kaverin.

Taitaa olla hänelle vaikeaa, joo. Mutta oletko sinäkään ajatellut tehdä sitä hänelle yhtään helpompaa vai oletko kritisoinut kun hän sanookin jonkun syyn? Vai oletko aina ihan hiljaa vain pohtinut, että "olipas omituinen syy".

Mulla oli kerran kaveri, jolle ei ikinä "kelvanneet" mun ei-vastaukset, vaan kärtti ja just kritisoi mun syitä... Se oli kans erittäin veemäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja räyhis;22150418:
... vaan sen sijaan jättävät kokonaan vastaamatta!! Pyysin kaveria kylään (tekstarilla) eikä viitsinyt edes vastata. Eikä todellakaan ollut eka kerta. Silloin kun hänelle sopii tulla niin vastaa kyllä mutta jos ei sovi niin ei v*ttu voi vastata. Ihan kuin mulla ei olisi oikeutta saada vastausta. Muutenkin keksii ihan ihmeellisiä tekosyitä miksei voi tulla esim. etälapsen synttärit vaikka tiedän tasan tarkkaan koska hänen lapsensa on syntynyt. Selvennettäköön sen verran, että on miespuolinen kaveri kyseessä. Ärsyttää vaan niin lujaa! Taidan unohtaa koko kaverin.

Jospa se aattelee, että tahdotkin olla enemmän kuin kaveri ja sitä pelottaa sun innokkuus???

[QUOTE="masa";22150460]Jospa se aattelee, että tahdotkin olla enemmän kuin kaveri ja sitä pelottaa sun innokkuus???[/QUOTE]

No se itse sanoi, että on vapaa perjantaina eli voisi tulla silloin. Laitoin eilen yhden ainoan viestin ja kysyin pääseekö tulemaan. Eikä ole vastannut. En usko että on tuosta kyse. Enkä ole kritisoinut vastauksia vaikka olen tiennyt että valehtelee. :/

Yhteistyössä