Että mua sitten v*tuttaa nämä ostajat... ja miksei jotkut myyjätkin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymysmerkki

Vieras
On se kumma kun ei voi vaivautua vastaamaan... tästä aiheesta jo varmaan sata ketjua, mutta aloitampa uuden...

ensin ollaan kovasti ostamassa kaikkea, kuvia pitäisi lähettää joka helkkarin yksityiskohdasta ka tyyliin joka ikisestä kokoluokasta minkä vaatteita vaan on myytävänä... Ja erityisesti ollaa vailla hello kittyä, nalle puhia, supergirliä, ym 'ihanuuksia'. Ja kun olet kaikista vaivalla kuvat ja selitykset laittanut, ei ostajasta kuulu mitään!!! Ei vaivaudu edes vastaamaan että ei kiinnosta!!! Tai sitten pitäisi ilmaiseksi lähettää... Itsellä tuossa kasa näitä ihanuuksia, huutikseen en jaksais laittaa ja suoraan myisin halvemmalla, mutta meni maku kun isoa pakettia tarjosin muutamalle (30 vaatetta) ja korkeimmillaan niistä olisi saanut 20e postikuluineen... ja maksuaikaakin kinuttiin heti pari viikkoa... Laitoimpa sitten kokeeksi huutikseen osta heti-hinnalla muutaman ja sain jo kasaan 35e + postikulut...

onkohan laitonta kasata listaa näistä ostajista, jotka ei edes vaivaudu tarjoamaan tuota pilkkahintaa ; )

*helpotti taas*

Noh, itse olen valitettavasti kuulunut viime päivinä näihin joilta jää vastaamatta. Ihan siksi että mulle tuli ainakin suorastaan tulva kuvia ja hintatietoja sähköpostiin ja ettei koko posti olis menny tukkoon niin on pakko sitten poistella jo toisesta päästä tavaraa. Ja kun niitä tarjouksia tulee, ei oikeesti jaksa kaikille alkaa naputteleen että kiitos mutta ei kiitos. Ja sitten tuli jo näitä unohduksiakin että vastasinkos mä tolle jo vai en.

Mä haluaisin että myyjät laittaisi ilmoitukseensa heti kuvan mitä myy että ei tartte pyytää kuvaa sähköpostiin, sit kun ei okkaan kiinnostava niin sit pitää lähettää viel vastaus takas perustelun kera...

en ymmärrä tätä kirjeenvaihto rumbaa..myyjä ei laita heti kuvaa ja itse ei aina pääse koneelle

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Noh, itse olen valitettavasti kuulunut viime päivinä näihin joilta jää vastaamatta. Ihan siksi että mulle tuli ainakin suorastaan tulva kuvia ja hintatietoja sähköpostiin ja ettei koko posti olis menny tukkoon niin on pakko sitten poistella jo toisesta päästä tavaraa. Ja kun niitä tarjouksia tulee, ei oikeesti jaksa kaikille alkaa naputteleen että kiitos mutta ei kiitos. Ja sitten tuli jo näitä unohduksiakin että vastasinkos mä tolle jo vai en.

Itse kyllä vastaan samantien kun olen viestin katsonut että ei kiitos, jos heti näyttää että ei meidän tyylisiä... Ja sitten poistan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Mä haluaisin että myyjät laittaisi ilmoitukseensa heti kuvan mitä myy että ei tartte pyytää kuvaa sähköpostiin, sit kun ei okkaan kiinnostava niin sit pitää lähettää viel vastaus takas perustelun kera...

jos esim paljon myy, niin kirppiksen ohjehan on että yksi kuva... muuten kannatan näkemystäsi.

Sanoppas muuta..joo kokemusta on.
Itse kyllä pyrin vastaamaan(jos olen ostamassa) että ei kiitos tällä kertaa.
Tai sitten ilmaiseksi tinkaajat..
siis joskus muinoin olin myymässä super hyvää tavaraa todella halvalla mutta sitten sekin on liian paljon että satasen tavaran saa tyyliin eurolla ja tinkiä pitää.

Varmaan näin, jos sinulla on ostoilmoitus, mutta entäs ne, jotka itse vastaavat myynti-ilmoituksiin ja pyytävät kuvia ja tietoja ja vaikka mitä. Kun ei vaivauduta tosiaan edes vastaamaan että kiitos, mutta ei kiitos. Tästä syystä en enää itse jaksa mitään myydä enkä vastata kenenkään ostoilmoituksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

jos esim paljon myy, niin kirppiksen ohjehan on että yksi kuva... muuten kannatan näkemystäsi.

suoran kuvan saa laittaa yhden mutta aijaan kuvalinkkejä voi laittaa enemmän

Linkittää aina voi...

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Varmaan näin, jos sinulla on ostoilmoitus, mutta entäs ne, jotka itse vastaavat myynti-ilmoituksiin ja pyytävät kuvia ja tietoja ja vaikka mitä. Kun ei vaivauduta tosiaan edes vastaamaan että kiitos, mutta ei kiitos. Tästä syystä en enää itse jaksa mitään myydä enkä vastata kenenkään ostoilmoituksiin.

No tuo on raivostuttavaa kyllä. Ite myin vaunuja (tai myyn edelleen) ja pidin niitä jo ns. varattuna eräälle joka lupasi ne ostaakin ja tadaa, siinä vaiheessa ei enää kuulunut mitään kun olin antamassa tilinumeroa. Tosi raivostuttavaa jos ehdit toisille kyselijöille sit jo sanoa että nämä on oletettavasti myyty jo ja toinen tekee oharit :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

suoran kuvan saa laittaa yhden mutta aijaan kuvalinkkejä voi laittaa enemmän

ok, hyvä huomio =)
aika vaiva kans tuon aijaan kanssa... =(

Kuvalinkkejä saa laittaa kyllä vaikka 100..

Ostajana musta ois satakertaa helpomaa, jos kuvat ja HINNAT ois heti nähtävillä, että niitä ei tarviis erikseen ruinata ja sitten kun olisit valmis ostamaan, tulee viesti, "Sori mut ehdin myydän sen jo".

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Sanoppas muuta..joo kokemusta on.
Itse kyllä pyrin vastaamaan(jos olen ostamassa) että ei kiitos tällä kertaa.
Tai sitten ilmaiseksi tinkaajat..
siis joskus muinoin olin myymässä super hyvää tavaraa todella halvalla mutta sitten sekin on liian paljon että satasen tavaran saa tyyliin eurolla ja tinkiä pitää.

Tää joo, tai sitte lähettää painava tavara huutinkuuksaan omalla kustannuksella kun on ensin hintaki tingitty lähes olemattomaksi :/

Yhteistyössä