Että mua säälittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FGD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FGD

Vieras
Naapurin poika. Sillä on niin räsysiä ja vanhoja vaatteita päällä. Oikein hävettää välillä kun meiän poikaa viedään samaan aikaan tarhaan, sillä on aina vaatteet niin viimesen päälle.

no justiinsa.. eiköhän se ole ihan naapuriperheen asia =) mulla ainakin se periaate, että mä huolehdin omista lapsistani omalla tavallani, ja muut vanhemmat huolehtivat omistaan, tavallaan! =)

Hävettääkö sua se että sun poikasi joutuu olemaan samassa hoitopaikassa sellaisen resupekan kanssa? Joutuvat varmaan vielä moikkaamaankin keskenään jos kerran ovat vielä naapureita. Mietitkö muuten, että hoitohenkilökunta saattaa luulla että te ootte tosi köyhiä ja ostatte pojallenne velaksi vaatteita? Kun meinaan ajattelee että te ootte kuitenkin naapureita tuollaisen resupekan kanssa. Ei kyllä mä sun tilanteessas vaihtaisin ainakin hoitopaikkaa ellen jopa kotia...

voii hyvänen aika... eikös se nyt oo tärkeintä kuitenki että on vaatteet päällä? ja ei se sitä tarkota että jos lapsella on käytetyt vaatteet, että olisivat muuten onnettomia. monella kierrätystä harrastavalla on todella mahtava henki kotona, ovat iloisia ja eivät välttämättä niin köyhiä kun sinä luulet ;) :whistle:

Tuli muuten mieleen tästä, että meidän päiväkodissa on ihan oikeasti tällainen äiti, valitettavasti. Hän on jo melko iäkäs, poikansa on 6-vuotias, ja ihan perusduunari ammatissa. Eli ei tienaa ihmeellisiä. Se kertoo kaikesta silleen merkkikohtasesti. Eli että "meen Volvossa on jotain vikaa" yms. Mies nauroi kun oli kerran kuullut tän naisen sanovan meen pojalle että "Laita sä xxx sun kengät tuohon, niin meen xxx:n gore texit mahtuu viereen" :laugh: :laugh:

mä en tajua tätä kun arvostellaan lasten vaatteita,sekin kun joku oli verkkarit päällä ekana koulu päivänä...pääasia on että vaatteet on puhtaat ja lapsi on puhdas ja ruokaa saa tarpeeksi,huomiota ja rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Hävettääkö sua se että sun poikasi joutuu olemaan samassa hoitopaikassa sellaisen resupekan kanssa? Joutuvat varmaan vielä moikkaamaankin keskenään jos kerran ovat vielä naapureita. Mietitkö muuten, että hoitohenkilökunta saattaa luulla että te ootte tosi köyhiä ja ostatte pojallenne velaksi vaatteita? Kun meinaan ajattelee että te ootte kuitenkin naapureita tuollaisen resupekan kanssa. Ei kyllä mä sun tilanteessas vaihtaisin ainakin hoitopaikkaa ellen jopa kotia...

Tähän että juu köyhäthän ostelee kalliita merkki vaatteita, pah. Ei ainakaan meillä. Mä puen just ja niin muksuni kallisiin merkkivaatteisiin ja ostan ihan käteisellä. Katos toiset tienaa enemmän kun toiset. Täällä mamma palstalla varmaan moni ostaakin kaikki tuotteensa osarilla esim hobbarissa ja makselee niitä sit, mun ei tarvi.