Voi ressukkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua niin säälittää ystävän lapsi, joka ei saa viikonloppujaan viettää kotona vaan aina viedään mummolle hoitoon viikonlopuiksikin : / Päivät kun on jo hoidossa ihan täydet päivät ja viikonlopuksi sitten vielä... Ja tosiaan on mummolassa vähintään joka toinen viikonloppu...

Mitäs te muut olette tällaisesta mieltä?

Mua säälittää ne lapset joilla ei ole vanhempia,ovat hyväksikäyton uhreja,ei ole ruokaa,hoitopaikkaa ja asuvat kadulla tai autoissa..maailmassa on paljon kurjempiakin kohtaloita kuin olla hyvässä hoitopaikassa ja rakastavassa mummolassa. Muiden asiat ei kuitenkaan kuulu mulle.

Niin, mielestäni äidillä on jäänyt ns. nuoruus elämättä ja sitä on elettävä nyt. Lapsi hoitoon ja itse viihteelle, näin se menee. Nyt tosin odottavat perheenlisäystä taas, joten mummolla hoidettavia riittää... Perheellä yksi isompi lapsi, mutta hän sitten yökyläilee kavereillaan, jotta ei olisi kotona tiellä... ja aina tämä äiti on tooooosi väsynyt.....

En vain jaksa ymmärtää siksi, että miksi niitä lapsia sitten tehdään, jos heidän kanssaan ei tahdota olla? On toki asioita varmasti monella huonomminkin, se on totta, mutta tälle asialle voi jotain tehdä. Olen joskus hienovaraisesti yrittänyt vihjata lapsen runsaasta hoidossa olosta, mutta tämä ihminen ei sitä ymmärrä... Kaiken lisäksi lapsi oirehtii mielestäni käytöksellään, on tosi hankala nimenomaan äidilleen :/

tollaisesta kirjoituksesta tulee itselle paha mieli. alkaa miettimään että onko oma muksu liikaa hoidossa? mutta tosiasia on että myös äiti tarvitsee omaa aikaa jaksaakseen. turha siinä on syyllistää!!

Jos vanhemmat tietävät, etteivät ole lastenhoitokunnossa, on parasta lapsille viedä heidät paikkaan, jossa huolehtivat aikuiset löytyvät.

Mummot ja papat voi joskus olla omia vanhempia tärkeämpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu:
tollaisesta kirjoituksesta tulee itselle paha mieli. alkaa miettimään että onko oma muksu liikaa hoidossa? mutta tosiasia on että myös äiti tarvitsee omaa aikaa jaksaakseen. turha siinä on syyllistää!!

Kyllä omaa aikaa pitää olla, mutta liika on liikaa! Pitääkö sitä omaa aikaa saada liikaa oman lapsen kustannuksella?

Yhteistyössä