Että mua kyllästyttää, tympii ja ärsyttää !! (turhaa purkausta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cista

Jäsen
24.01.2012
34
0
6
Olen jo jonkin aikaa tehnyt pätkätöitä, koska täällä päin on oikeasti todella vähän avoimia työpaikkoja. Nyt olen pari kuukautta ollut työttömänä, enkä luultavasti edes saa mitään töitä raskauden takia. Ja minua sitten kyllästyttää tämä kotona olo ihan vietävästi! Tuntuu, että voisin repiä hiukset päästäni. Mieskin on yksi vätys, joskus mietin, että kannattaako tuollaisen kanssa edes parisuhteessa olla. Muuten meillä menee ihan hyvin, mutta pelottaa, että hän on juuri niin laiskimus, että tulevaisuudessakin armeijan jälkeen vain istuu kotona tekemättä mitään. Niin, ja nyt sitten tuli vielä päälle tämä raskaus. Olen hyvin tietoinen siitä, että meidän rahatilanne ei esim ole niin hyvä, että siihen vauvaan tällä hetkellä kauheasti varaa olisi, mutta jos vauvalla on kaikki hyvin, niin en aborttiakaan halua tehdä. Jotenkin silti ahdistaa ihan tajuttomasti.
Lisäksi olen miettinyt, että rajoitanko liikaa mieheni tekemisiä ja menoja. Hällä on paljon kavereita ja ystäviä, joiden kanssa hän käykin erilaisissa harrastuksissa jne. (Tuolla aikaisemmin tarkoitin, kun häntä vätykseksi sanoin, että hällä tuntuu juuri se kaikki aika menevän johonkin ihan muuhun, kuin töiden etsimiseen.) Hän tosiaan paljon mielummin pyörii kavereidensa kanssa. Mutta usein nipotan, jos hän jonnekkin lähtee, koska itse jään taas yksin kotiin möllöttämään, ja juuri tuolloin aina tuntuu, että se pää räjähtää, ja olisi valmis jättämään kaikki. Voisi lähteä johonkin, eikä tulla ikinä takaisin. Itselläni ei tosiaan niitä kavereita ole kuin yksi, joten paljon olen vain itsekseni.
Tuntuu niin pirun yksinäiseltä, ja ärsyttävältä, ja kyllästyneeltä, jajajjajajaja. Ei nuoren ihmisen elämä kuuluisi tällaista olla !!

eikö yksinäiset ja pätkätyöläiset saa nykyään saada lapsia?

Saa. En vain ymmärrä, miksi pitää jäädä roikkumaan siihen epätyydyttävään suhteeseen viattoman lapsen kanssa. Joko koetatte korjata tilanteen, tai jatkatte elämäänne erillään. Ylipäänsä en ymmärrä, miksi lapsia tehdään epätyydyttäviin suhteisiin, mutta sehän ei tätä tapausta koske, jos kerta oli kyseessä vahinko. Hienoa, että kannat vastuusi.

Tsemppiä ja voimia sinulle kyllä se päivä vielä paistaa. Ajattele minkä ihanan pikkunyytin saat syliisi.
Keskustelu miehen kanssa vakavasti ois varmaan paikallaan. Älä odota kaveria kotona. Ulkoile, käy kahvilla kirjastossa yms....
Töitäkin vielä ehdit tehdä yllin kyllin.

[QUOTE="vieras";25723463]Saa. En vain ymmärrä, miksi pitää jäädä roikkumaan siihen epätyydyttävään suhteeseen viattoman lapsen kanssa. Joko koetatte korjata tilanteen, tai jatkatte elämäänne erillään. Ylipäänsä en ymmärrä, miksi lapsia tehdään epätyydyttäviin suhteisiin, mutta sehän ei tätä tapausta koske, jos kerta oli kyseessä vahinko. Hienoa, että kannat vastuusi.[/QUOTE]

Joo, kyllä vahinko oli. Ja kuten sanoin, meillä pääasiassa menee ihan hyvin. Suurin ongelma taitaa olla se, että olen liian takertuvainen, koska itselläni ei niitä kavereita ole, joten kaiken ajan viettäisin miehen kanssa. Mutta tottakai itsekin niitä ystäviä kaipaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hä;25723468:
Miksei sinulla ole kavereita?

Tätä olen itsekin monesti miettinyt. Ei mulla ole koskaan ollut montaakaan kaveria. Usein korkeintaan kaksi hyvää kaveria, joilla kuitenkin itsellään on ne vielä paremmat kaverit. Olen kuitenkin aina ollut ihan normaali tyttö normaalissa vartalossa ja normaaleissa vaatteissa. Ikinä minua ei esim. ole kiusattu, mutta ei niinkään myöskään 'mukaan pyydetty.'

Tsemppiä ja voimia sinulle kyllä se päivä vielä paistaa. Ajattele minkä ihanan pikkunyytin saat syliisi.
Keskustelu miehen kanssa vakavasti ois varmaan paikallaan. Älä odota kaveria kotona. Ulkoile, käy kahvilla kirjastossa yms....
Töitäkin vielä ehdit tehdä yllin kyllin.

Kiitos. Jotenkin kaikki vaan tuntuu juuri samalla hetkellä kaatuvan niskaan.

[QUOTE="harmaa";25723585]Ootko sieltä kotoisin missä asutte nytten? Kurja tilanne... :( Jaksuja!![/QUOTE]

Jep, lähes koko ikäni asunut samalla paikkakunnalla. Tai oikeastaan tuossa naapurikylässä, mutta kuitenkin.

Yhteistyössä