että mua harmittaa:( tuli niin hyväksi käytetty olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sörsselssön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sörsselssön

Vieras
annoin vaatetta tuttava perheelle kun tämä nainen aina valittaa kun ovat niiin köyhiä. jätesäkillisen sinne lahjoitin meiltä pieneksi jääenitä hyväkuntoisia vaatteita.
eilen kun olin kirpparila oli tämä nainen siellä ja ihan pokana selitti että oli vuokrannut pöydän kun on niin paljon vaatetta lapsille et ei tuu käytettyä ja siellä oli ne meidän antamat vaatteet.
olisin itsekkin ne kirpparille vienyt jos olisin tienyt että hän vain haluaa tienata niillä eikä tarvetta vaatteille oikeasti ollut.

kyl on inhottavasti tehty. sanoikko sille naiselle mitään? kyllä mua olis veetättäny ihan simona ja olisin varmaan räjähtäny sille naiselle ja varmasti pyytäny rahat mitä saa niistä vaatteista

Tosi surullista, mutta ei ole sun häpeä vaan ottajan. Yhdellä tutulla on aina pulaa vaatteista ja vaikka mistä sekä kirppispöytä, kun on niin paljn vaatteita. Saa vaatteita aika monelta taholta, koska ihmiset säälivät heitä ja käy sitten myymässä kuukausittain niitä pois. Itsekin olen joskus kassillisen vienyt ja koskaan en niitä päällä nähnyt.

olipa 'todellista' köyhyys.. Jatkossa (jos vielä jaksat heitä ajatella) sano että ottaa ne mitä käyttää , kun oon näitä kirppikselle viemässä.. Enpä tiiä kyllä oisko sanomisesta vastaavaa hyötyä :headwall: jotkut ei vaan haluu tajuta :|

mä olisin voinut ottaa ne vaatteet vastaan ja meillä ne olis tullut käytettyä ja jos ei meillä olis passanut kellekkään olisin LAHJOITTANUT eteenpäin niitä

ajattelin kyllä että miksi hän ottaa myös poikien vaatetta kun itsellään on tyttö. mutta mietin että no jos on oikein pula niin kai sitä poikienkin vaatteita tytöille laittaa..mutta syy selvivikin nytten.

Mulla on yksi kaveri, jolle annan aina kaikki meidän kuopuksen vanhat vaatteet. En pyydä koskaan rahaa, koska heillä on taloudellisesti tiukkaa, molemmat työttömiä. Olen monesti sanonut että jos joku vaate ei kelpaa, niin antaa minulle takaisin ja minä voin sitten viedä kirppikselle tai kierrätyskeskukseen. Hän kuitenkin aina sanoo että kaikki kelpaa. Silti heittää niitä vaatteita roskiin, jos on joku vaate mitä ei pidä tai jotka on käynyt pieneksi, ROSKIIN! Mua harmittaa kun itse ostan kaikki vaatteet uutena, ne on vielä tosi hyväkuntoisia, ehjiä ja puhtaita, ja yks heittää niitä roskiin. Varmasti olisi monia joille vaatteet vielä kelpaisi.