Että mua ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie ymmärrän kyl tuon ärsytyksen, kun on ensin oottanu saavansa jotain hyvää ja sitten kun homma meneekin puihin..tuttu juttu. Ei se auta ku niellä ärsy ja kokeilla toisena päivänä uudelleen..

[QUOTE="Vieras";22312435]Tiesitkö, että olet melkein idolini? Sinulla on usein fiksuja ajatuksia. Nyt vielä kerrot, että teet juustosarvia etkä ole aiemmin valittanut miehestäsi. Hienoja asioita molemmat :). Ketjusi sai minut hymyilemään.Puhumattakaan loistavasta nikistäsi! Jatka samaan malliin.[/QUOTE]

:O Missäs täällä on sellainen yökkäyshymiö???

Miten muuten leivontataitoiset - kysymys teille: MInä arvelisin, että noita vähärasvaisia kumijuustojakin voisi ruuanlaitossa jotenkin soveltaa lorauttamalla taikinaan öljyä/voita - se kompensoisi tuota juuston rasvattomuutta. Kun eikö se juusto tuollaisessa taikinassa kuitenkin ole tarkoitus "sulaa sekaan".

Miten muuten leivontataitoiset - kysymys teille: MInä arvelisin, että noita vähärasvaisia kumijuustojakin voisi ruuanlaitossa jotenkin soveltaa lorauttamalla taikinaan öljyä/voita - se kompensoisi tuota juuston rasvattomuutta. Kun eikö se juusto tuollaisessa taikinassa kuitenkin ole tarkoitus "sulaa sekaan".

Ei ku se laitetaan sisään sen sarven sisälle rullataan.

Tää on sitten eka kerta kun valitan miehestä mutta nyt mua ärsyttää.

Mä pyysin, että vois tuua kaupasta juustoa juustosarviin ja jauhoa. Toi juustoa, joka on väärää, sellasta oikein kuivista, kevytjuustoa: /. Jauhoa ei tuonut, joten oletin, että sitä on tarpeeksi. Mutta ei ollut, jolloin oli pakko laittaa sämpyläjauhoja mukaan. Pahojahan niistä tulee. Eikä ne muutenkaan nyt onnistu, kun ei toi taikina toimi niinkuin pitäisi kun on vääränlaisia jauhoja.

Heitin taikinat roskiin.:| Paska.

Mukava lukea, että ihmisillä menee hyvin. Olispa munkin ainoo ongelma väärä juusto ja loppuneet vehnäjauhot...