Että mua ärsyttää nämä raskaana olevat, jotka eivät voi pukeutua juhliin kuten kuuluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Pienet on murheet sinulla :hug: :hug: . Onneksi mua ei kiinnosta ihmisten pukeutumiset niin paljon, että jaksaisin pohtia asiaa...

Etkö ole koskaan nähnyt aikuista ihmistä sinisissä farkuissa häissä tai hautajaisissa? Minä olen ja se on oikeasti noloa.

Eikös Peter Franzen ollut jossain hautajaisissa (?) farkut ja puvuntakki päällä ja siitä oli ihan lehdissäkin. Muistan vain, että veljeni on puolustellut omaa farkku-juhlapukeutumistaan sillä, että Peter Franzenkin pukeutui niin. Aijaa? Mitä sitten jos pukeutui. Ei hän mitenkään oikein tehnyt noin pukeutuessaan.

Pienet on murheet sinulla :hug: :hug: . Onneksi mua ei kiinnosta ihmisten pukeutumiset niin paljon, että jaksaisin pohtia asiaa...

Etkö ole koskaan nähnyt aikuista ihmistä sinisissä farkuissa häissä tai hautajaisissa? Minä olen ja se on oikeasti noloa.

Mitä noloa siinä on, ne ovat JONKUN MUUN PÄÄLLÄ, ei sinun.
Voi ristus tätä ajatusmaailmaa jollain :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Pyh ja pah. Selityksiä selitysten perään. Ei olla edes yritetty löytää.

et kai sä voi sitä tietää, kuka on yrittänyt ja miten paljon.[/quote]

Esim. henkilö josta tämä tuli mieleeni niin ei ollut edes mennyt kauppaan katsomaan, että löytyisikö. Totesi vain, että mikään ei sovi kaapista niin ei sitten voi pukeutua kuin arkikuteisiin.

Minä peesaan ap:tä. Mielestäni ei niin pientä juhlaa, etteikö sitä olisi syytä pukeutumalla juhlistaa. Tämän opetan myös lapsilleni esim. koulun juhlista. Raskausaikana olen joutunut keksimään ja soveltamaan, toivottavasti tumma trikoomekko oli sopiva vaate ylioppilasjuhliin, pitsijakulla ja arkiavokkailla täydennettynä.

Nolo oli mielestäni viime viikonloppuna se nuori, kaunis ja ihan hyvin toimeentuleva sukulaisnainen, joka serkkunsa lapsen rippijuhlaan tuli kulahtaneissa farkuissa. Itse juhlakalu oli tummassa puvussa.

viittaan tohon yhteen vastaukseen ja sanon, että mua ei ainakaan ois haitannu yhtään, jos joku olis tullu meidän lasten ristiäisiin FARKUISSA ja esim. jossain siistissä paitapuserossa tai tunikassa. Kunhan muuten olisi siisti, puhdas tukka jne. eikä suoraan töistä tulossa tms.

Ja viittaan myös toiseen viestiin, siitä että tosiaankaan en ole niin pinnallinen ihminen, että olisin häissänikään katsellut mitä muilla on päällä, on saattanut olla toppeja ja legginsejäkin...musta oli kans pääasia, se että ne tärketä ihmiset, joita olin HALUNNU kutsua, olivat paikalla. Ja ai niin, meidän häissä ei ollut kuin 30 ihmistä...jos oltais ne pintaliitohäät haluttu niin populaa olis ollu 250. Mut mä sanoin et no thanks. Mä en pidä häitäni sillä meiningillä, että haluan näyttää muille. Meidät häät oli intiimit, joita oli vain parhaat ystävät ja muutama sukulainen todistamassa ;)

Elämä on semmosta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja cantus mente:

Mitä noloa siinä on, ne ovat JONKUN MUUN PÄÄLLÄ, ei sinun.
Voi ristus tätä ajatusmaailmaa jollain :headwall:

No yhdellä akalla kerran oli sellaset monen kirjavat trikoopökät, oli niissä mustaakin kyllä. Anoppi vain huomautti että taitaa "Terttua" hävettää miniänsä vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[Etkö ole koskaan nähnyt aikuista ihmistä sinisissä farkuissa häissä tai hautajaisissa?.

.[/quote]

Itse asiassa en ole nähnyt.
Mutta lapsia olen nähnyt lenkkareissa hautajaisissa ja se on musta vähän :| . Kyllä joka lapsella on varmasti jotkut toisetkin kengät.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Minä peesaan ap:tä. Mielestäni ei niin pientä juhlaa, etteikö sitä olisi syytä pukeutumalla juhlistaa. Tämän opetan myös lapsilleni esim. koulun juhlista. Raskausaikana olen joutunut keksimään ja soveltamaan, toivottavasti tumma trikoomekko oli sopiva vaate ylioppilasjuhliin, pitsijakulla ja arkiavokkailla täydennettynä.

.

Toivottavasti sopiva, sillä se oli oma yo-asuni myös, itse juhlakaluna :D enkä ollut raskaana....

Ehkä kulahtaneissa tai vääränkokoisissa vaatteissa menee se raja omalla kohdallani, milloin pukeutuminen on liian arkista. Ja lippiksessä, huppareissa yms. Mutta jos vaate on istuva ja puhdas, niin sama minulle onko se denimiä vai hienointa silkkiä. Farkku on ihan ok mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Oletko kuullut sellaisesta, ettei kaikilla ole aina varaa hankkia kaikkea??

En ole itsekään mikään kroisos, mutta käytettynäkin saa huutonetistä ja kirpparilta vaikka mitä. Ei tarvi olla kroisos.

Mutta nyt tällä nimenomaisella avauksellani viittaan eritoten erääseen ihmiseen, jolla olisi kyllä varaakin.

No sano se sitten sille eräälle ihmiselle erikseen henkilökohtaisesti