Että minnuu säälittää yks miehen kaveri...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Hällä alle 3v lapsi ja eivät ole yhdessä lapsen äidin kanssa. Äiti on ruvenut ihan mahdottomaksi sen suhteen, et saako mies lasta sovittuina päivinä itselleen. Mies ei ole nyt kahteen viikkoon nähnyt lastaan vaikka asuu ihan parin korttelin päässä. Aiemminkin ollut pitkiä taukoja. Eilenkin kun oltiin kaupungilla ja törmättiin tähän mieheen parkkipaikalla, juteltiin siinä ja juuri oli kertonut asioita, niin tämä nainen lapsen kanssa käveli ohi tietä pitkin ja kun huomattiin, niin kovensi vaan nopsaan vauhtia ja katosi läheiseen ostoskeskukseen. Viimeksi kun miehen piti saada lapsi itselleen, mies soitti exälleen, et olisi nyt tulossa lasta hakemaan, onko kotona. nainen oli lapsen kanssa monen sadan km päässä ja sanoi, et jos haluaa lapsen itselleen, ni senkus hakee, ei kuulemma sopimuksessa ole määrätty paikkaa mistä miehen pitäisi se hakea..ainoastaan siinä lukee, että äidiltä ja äitihän tietty voi olla vaikka missä lapsen kanssa juuri silloin. Mies on joka kerta, kun ei lasta ole saanut, soittanut viranmaisille, mutta ne ovat vain sanoneet, että soittavat äidille..mitään ei ole auttanut. Nyt mies menossa oikeusaputoimistoon, jotta saa asioita eteenpäin. Eilenkin mies oli vvedet silmissä, kun kertoi asioita... Ja tämä äiti tekee sellaistakin, että jos tulevat kadulla vastakkain ja mies meinaa jäädä juttelemaan lapsensa kanssa, niin äiti vaan huristaa rattaitten kanssa ohi lapsen jäädessä katsomaan kummissaa. Mietin vaan, et miltä lapsesta tuommoinen tuntuu? :'(

Veljelläni oli samanlainen tilanne tai oikeastaan pahempi. Tappeli vuosia lapsistaan. Se akka vielä hankki veljelleni lähestymiskiellonkin itkuesityksellään.. Käske ihmeessä viemään asia käräjille, muuten ei tosta tule mitään.

|O ihan kauheaa. katsoitteko yksi päivä ykköseltä vai kakkoselta tulleen dokumentin eräästä isästä joka kävi tapaamisoikeuksistatappelua. Ex-vaimo ei antanut lasten käydä isän luona kuin harvakseltaan, vaikka lapset oli jo teini-ikäisiä ja kertoneet mielipiteensä asiasta. Tosi julmaa. Miten tuollaisia voi edes olla!

Voi minä en ymmärrä näitä naisia...minä antaisin pojan vaikka joka päivä isälleen jos isä haluais...mutta meitä on niin moneen lähtöön...joskus oon miettiny onko näitä tapauksia enemmän missä isä haluaa tavata lapsiaan,mutta ei saa....hmm sekavasti kirjotettu... :/

Voi että mulla sappi kiehuu kun näitä juttuja lukee ja kuulee. Taas tässä tämä naisen tyrannimaisuus tulee esille! Nainen on katkerana ollessaan pahin peto mitä maa päällään kantaa ja miehellä ei juuri ole voimia tai edes mahdollisuuksia taistella vastaan. :kieh: Sääliksi käy, ja kun ei ole varmasti ainut tapaus laatuaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
|O ihan kauheaa. katsoitteko yksi päivä ykköseltä vai kakkoselta tulleen dokumentin eräästä isästä joka kävi tapaamisoikeuksistatappelua. Ex-vaimo ei antanut lasten käydä isän luona kuin harvakseltaan, vaikka lapset oli jo teini-ikäisiä ja kertoneet mielipiteensä asiasta. Tosi julmaa. Miten tuollaisia voi edes olla!

Minä katoin ja pahalta tuntui ton isän puolesta..oisko siinä voinu olla elatustuki maksut kyseessä...isähän ois halunnut että lapset on sillä saman verran ku äitillä.

no meillä niinpäin et ex ei halua tavata lasta, ja kaikille sanoo et mä en anna hänen muka tavata lasta. eli valehtelee kaikille..... lapsi ei ole nähny isää yli vuoteen.... mitä selittää 5v kun toinen kysyy miks hän ei ikinä pääse isän luo????

Muutenkin tuo nainen on hieman..miten sen nyt nätisti sanoisi...erikoinen... valehtelee ihan sikana asioista ja puhuu paskaa ja jää joka ikinen kerta niistä vielä kiinni. Joskus tälle miehelle puhui, kuinta miehen kaveri, joka on pokena baarissa, oli heittänyt hänet pihalle ja lyönyt ja nyt on paikat kipeenä ja mustelmilla. Mies kun halusi nähdä mustelmat ja ruhjeet, ni eipäs mitään löytynyt ja kun kysyi baarista, et onko siellä tämmöistä tapahtunut, ni kukaan ei tiennyt mitään. Viime viikolla mies törmäsi yhteen naisen koulukaveriin (jonka tää mies tuntee tosi hyvin) koulukaveri oli kysynyt, et miks mies soittelee joka päivä exälleen ja haukkuu ja tää ex sitten itkee luokassa puheluitten jälkeen. Mies ei tienny noista mitään ja viimesin kerta, ku oli kuulemma soittanu, ni oli meillä silloin kyläilemässä... Joten eipä silloin ainakaan soittanut...

niinpä! tämäkin palsta on varmasti puolillaan hulluja äitejä, jotka käyttävät lapsiaan lyömäaseina ja ovat katkeria exilleen ties mistä ja syy on tietysti kaikissa muissa paitsi itsessä. Sitten täällä ilmoitetaan asiat niinkuin omasta näkökulmasta nähdään, haukutaan anoppeja ja miehiä varsinkin, vaikka olisivat ainoat normaalit ihmiset lapsen ympärillä!!

Tunnen mm. yhden anopin, jonka pojan vaimo ei anna hänen tavata lasta. Tämä miniä vaikuttaa lähipiiriin kuuluvana ja tilanteen tuntien aika häiriintyneeltä, ja on kieltänyt yhteydenpidon mieheltään äitiinsä ja lietsonut mm. oman äitinsä lähettelemään tälle anopille haukkumisviestejä. Keksii pääasiassa itse juttuja anopistaan, joka raukka kärsii muutenkin tilanteesta kun ei nää omaa poikaansa ja lapsenlastaan. Että tämmöisiä tapauksia..

no johan on markkinat :S
onkohan se äiti muuten tullu ajatelleeks että jos se isä huristelee sinne vaikka 200km:n päähän muksua hakemaan niin tämä äiti on velvollinen maksamaan matkakulut? kannattaisi ehkä näpäyttää joskus ja oikeasti hakea lapsukainen kauempaakin ja laittaa lasku perään..

Alkuperäinen kirjoittaja :
no meillä niinpäin et ex ei halua tavata lasta, ja kaikille sanoo et mä en anna hänen muka tavata lasta. eli valehtelee kaikille..... lapsi ei ole nähny isää yli vuoteen.... mitä selittää 5v kun toinen kysyy miks hän ei ikinä pääse isän luo????

täällä sama homma. lapsi 4v kyselee ja kaipaa isäänsä..kysyn lähes joka vkonloppu ottaako lapsen; ikinä ei käy, eti toinen hoitaja vaan sanoo..viimeks lapsi oli isällään 7.12.. ja varmasti sais lapsen kun haluaa mutta kun ei niin ei

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
no johan on markkinat :S
onkohan se äiti muuten tullu ajatelleeks että jos se isä huristelee sinne vaikka 200km:n päähän muksua hakemaan niin tämä äiti on velvollinen maksamaan matkakulut? kannattaisi ehkä näpäyttää joskus ja oikeasti hakea lapsukainen kauempaakin ja laittaa lasku perään..

Ai se on velvollinen maksamaan matkakulut tuollaisissa tapauksissa?

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mielestä tuollaisella naisella ei ole kaikki korvien välissä kohdallaan kun ei anna lapsen olla ISÄNSÄ kanssa tekemisissä. Tuo on niin harmi.

Mie oon tuntenu tuon naisen nyt nelisen vuotta ja oli jo silloin samanlainen. Nyt vaan pahentunu...Mies koitti lapsen takia pysyä yhdessä ja väleissä naisen kanssa, mut kun jo lapsen ollessa ihan pieni teki esim. semmoista, et kun asumistuet meni ennen suoran vuokranantajalle, ni kävi kelassa vaihtamassa maksutiliksi omansa ja oli kelaan ilmoittanut, et maksaa itse sit koko summan vuokranantajalle. jossain vaihees oli vuokranantaja soittanu miehelle ja kyselly rahojen perään ja kun mies kysyi naiselta, tämä vannoi, et ne rahat menee edelleen vuokranantajalle, kuten ennenkin. kelasta sit mies sai tietää, et nainen saanu rahat omalle tililleen ja tililtään sit ostellu kaikkea ja tuhlaillu. Saivat sit häädön asunnosta, ku eivät pystyneet vuokria maksamaan. eli omien tuhlailujen takia meni kämppä lapseltaankin...

Juu tiedän myös yhden äidin joka ei anna laspiaan isälle. Ja kun ei muuta keksiny niin alkoi syyttään isää hyväksikäytöstä. ja kun sekään ei auttanut (todettiin siis tietenki syyttömäksi) Niin alkoi syyttään isän veljä samasta asiasta. Ja taas tutkittiin ja todettiin syyttömäksi.
Ja todellakaan ei taida kaikki olla äidillä korvien välissä kohdallaan... Nyt oikeudessa tapaamiset ja toivon että äiti saa nokilleen tässä asiassa.

Yhteistyössä