Että mä sit vihaan teitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ottaa päähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mutta se on ah niin ihanaa kun joku tulee avautumaan ihan tulla kadulla samoilla sanoilla eikä kuitenka oo hajuakaan et siivoaako ko ihminen lemmikkinsä jätökset vai ei jolle avautuu.

Mutta ei se myöskään ole kivaa kun huomauttaa koiranomistajalle, että korjaa koiran jätökset pihalta, niin vastaukseksi saa "haista vittu".

Eihän tollasta vastausta oo missään tilanteessa mukava kuulla.

En tarkoita, että kaikki koiranomistajat ovat samanlaisia, enkä halua yleistää. Mutta toisaalta järkevästi ajatellen, mitäpä muuta vastausta olisin voinut odottaa ihmiseltä joka tieten tahtoen (ja lähes joka viikko) tuo koiransa toisten pihalle paskalle.

Alkuperäinen kirjoittaja nirpis:
Mun koira paskoo ojan pohjalle tai metsän puolelle ja paskat saa olla siellä niin kauan kunnes muut oppivat kans olemaan rikkomatta pulloja ja heittämättä roskia luontoon. Paska sentään maatuu, sirpaleet ei! Ja ei, mun koira EI pasko jalkakäytävälle!

tää on jo neljäs ääliö valittamassa ihan toisesta asiasta, kun mistä ketjussa on kyse.

hei, mä taidan alkaa heitteleen karkkipapereita ym. roskia ympäri katuja, kun en jaksa viedä roskiin.

onhan se sentään parempi, kun että heitän täydet roskapussini tielle!!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja nirpis:
Mun koira paskoo ojan pohjalle tai metsän puolelle ja paskat saa olla siellä niin kauan kunnes muut oppivat kans olemaan rikkomatta pulloja ja heittämättä roskia luontoon. Paska sentään maatuu, sirpaleet ei! Ja ei, mun koira EI pasko jalkakäytävälle!

tää on jo neljäs ääliö valittamassa ihan toisesta asiasta, kun mistä ketjussa on kyse.

hei, mä taidan alkaa heitteleen karkkipapereita ym. roskia ympäri katuja, kun en jaksa viedä roskiin.

onhan se sentään parempi, kun että heitän täydet roskapussini tielle!!

Just oikein :D

Ja entäs ne koirat jotka juoksee vapaana ja tekee tarpeensa toisten pihoille??? Taas huomasin omalla nurtsilla parikin "miinaa" jotka ei tod. oo oman koiran tekemiä kun meiän koiralla on sekä kotona että lenkillä ne vakipuskat missä käy eikä ne oo kenenkään kulkuväylällä |O

Hei koiranomistajat, miksi tää aihe on teille niin arka? Eikö teillä oma järki sano, että ne pitää korjata eikä antaa koiran kakata tielle tai sen viereen? Taitaa olla teidän äo samalla tasolla kuin sen hurtan.

Enkä tosiaan tarkoita kaikkia koiranomistajia, oikeen mieltä lämmittää nähdä niitä, jotka oikeasti ne koiransa pökäleet korjaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja dirlandaa:
PEESI!!! ja sitten ihmetellään miten jotkut inhoaa koiria... kun ei osata rakkien jälkiä siivota. ja odota vaan, kohta joku ääliö tulee tähän avautumaan miten pullonsirpaleet yms. on pahempia.

tottakai pitäisi hyppiä riemusta kun lapsi on koiranpaskassa, onhan se parempi kun lasinsiruissa!!! :kieh:

Joo, en vois enempää ap:tä peesailla!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mä en ikinä oo siivonnu mun koiran paskoja ulkona enkä siivoa. Se kun osaa tehdä tarpeensa johonkin muualle kun keskelle tietä. Toiset vaan ei osaa opettaa.

ei ilmeisesti. koiran ja kissojen paskat aina pitkin pihanurmia. on se mukava. ei sellaisille pitäis eläimiä (mitään eläimiä ) antaa jotka ei niistä osaa huolehtia oikein tai jättää ne muiden riesoiks.

Alkuperäinen kirjoittaja Ottaa päähän:
Meillä on ongelmana se, että koiran ulkoiluttajat paskattavat koiransa suoraan meidän pihatielle joka on kivetetty. Samoin kusettavat koiransa roskakatoksen kulmalle joka on kokonaan meidän pihan puolella, ei siis rajalla.

Sama homma meilläkin.Myös koirakakkapusseja heitetään kivasti meidän roskikseen.Asutaan siis omakoitalossa.Myöskin postilaatikon Maxi-bob+siihen kuuluva jalka alkaa jo syöpymään 3,5 vuoden kusetuksien johdosta.Meillä menee toisella puolella tietä asumaton tontti mihin voisivat koirat tehdä jätöksensä :/

Idiootit eivät korjaa koiransa paskoja sellaisista paikoista, missä ne voivat jotakuta haitata.
Tiedättehän, ne tapaukset joissa se fiksumpi osapuoli ei suinkaan ole taluttajana, vaan remmin toisessa päässä...

Mun koira on niin fiksu että sille on sanomattakin selvää että puskanjuurelle, kauas tiestä paskotaan. Itseasiassa hyvän kakkapaikan löytäminen on TODELLA hankalaa. Ikäpäivänä ei päästä plöts vaan katuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mä en ikinä oo siivonnu mun koiran paskoja ulkona enkä siivoa. Se kun osaa tehdä tarpeensa johonkin muualle kun keskelle tietä. Toiset vaan ei osaa opettaa.

Mä nyt peesaan vaikka tätä.
Minen niitä paskoja sieltä ojan pohjalta tai pusikosta nouki. Jos joku ne sieltä kenkiinsä tmv saa, ihmettelen vain mitä ihminen on niissä paikoissa tehnyt. Sen verran ryteikköön AINA tekevät.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Kannattasko vähän kattella mihin niillä vaunuillaan ajelee?? Kyllä mäkin nään paskakasoja tiellä mutta en sentään yli survase. :whistle:

Ensinnäkin, se ei ole minun vikani että mä kärryttelen paskan päälle, vaan sen paskan joka on siinä tiellä. Toisekseen kun mä työnnän pienempää lasta rattaissa ja vahdin samalla toista lasta joka kulkee siinä muutamien metrien etäisyydellä, en mä ehdi koko aikaa tietä ja sen reunuksia kyttäillä että onkohan siellä nyt paskaa vai ei. Vika on niissä koiranomistajissa, jotka ei huolehdi! Mä toivon että Suomeen asetettaisiin koiravero, ja näillä verovaroilla laitettaisiin lisää roskapönttöjä ja pussitelineitä teiden varsille. Siinä jos kehtaa vielä olla keräämättä niin on kyllä päässä aika suuri vamma.

Ehdottomasti peesi tähän. Koiranpa.ka kaduilla on :x kengässä :x :x ja rattaiden pyörissä kanssa. Jokainen joka elukan ottaa ni pitäis olla nii paljo älliä et sitoutuu myös huolehtimaan sen jätöksistä. Oikeesti ihan älyvapaat ihmiset ei korjaa koiran jätöksiä. Eikä oo iso kustannus oi.staa kakkapusseja, siinä kumarrellessa saa liikuntaaki kivasti.

Yhteistyössä