Että mä oon poikki... *huh huh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
Sain tuossa jokin aika sitten idean lähteä kauppaan... -rattaiden kanssa. Ei siinä vielä mitään, mutta sitten tuli mieleen ottaa mukaan toinen koiristamme, pentu... Ei siinäkään vielä mitään, mutta kun kaikenlaista tavaraa piti ostaa, niin kauppakassista tulikin aika painava... :headwall: :headwall:

Eli minä lykkäsin toisella kädellä rattaita tuolla sohjossa, toisella kädellä pitelin koiraa ja kauppakassia vuorottelin kädestä toiseen... Vähänkö mulla oli hiki!

Ja nyt mä oon ihan puhki... *phuuh* Miten voi ihminen olla näin hullu?! :headwall:

muoks. Matkaa meiltä kauppaan n. 700 metriä....

eiks sulla oo tavarakoria rattaissa? Meillä onneks mies hoitaa ton kauppareissun, kun mulla on ilmeisesti joku masupöpö päällänsä, kun mikään ruoka ei sisällä pysy :x Tai sit se on toi pikku2 tuola masussa joka sen aiheuttaa... mene ja tiedä :/

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
eiks sulla oo tavarakoria rattaissa? Meillä onneks mies hoitaa ton kauppareissun, kun mulla on ilmeisesti joku masupöpö päällänsä, kun mikään ruoka ei sisällä pysy :x Tai sit se on toi pikku2 tuola masussa joka sen aiheuttaa... mene ja tiedä :/

nää rattaat on yhdistelmien rattaat, eikä sinne alle tavarakoriin saa mitään ruokakassia sovinnolla tungettua :headwall:, varsinkaan, kun selkänoja oli makuuasennossa, kun vauva nukkui....

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

nää rattaat on yhdistelmien rattaat, eikä sinne alle tavarakoriin saa mitään ruokakassia sovinnolla tungettua :headwall:, varsinkaan, kun selkänoja oli makuuasennossa, kun vauva nukkui....

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

:hug:

ai niin... :hug: sulle kans, toivottavasti olosi pian kohentuu

mulla kerran kävi niin että lähettiin neuvolaan rattailla ja sen jälkeen mentiin kauppaan.hullaannuinkin osteleen ja alakori täytty jo vaipoista ja kauppakassista.Meillä lapsi sellanen tapaus että ei oo koskaan vaunuissa viihtyny...lopulta päädyttiin siihen että mulla toisessa kädessä paketti vessapaperia ja ruokakassi, toisella kädellä työnsin vaunuja vesisateessa ja toisessa kainalossa punasena huutava lapsi.Matkaa kotiin 5km ja kengän pohjakin rupes vuotaan...Huh että sillon vatutti kun ei oo ajokorttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
mulla kerran kävi niin että lähettiin neuvolaan rattailla ja sen jälkeen mentiin kauppaan.hullaannuinkin osteleen ja alakori täytty jo vaipoista ja kauppakassista.Meillä lapsi sellanen tapaus että ei oo koskaan vaunuissa viihtyny...lopulta päädyttiin siihen että mulla toisessa kädessä paketti vessapaperia ja ruokakassi, toisella kädellä työnsin vaunuja vesisateessa ja toisessa kainalossa punasena huutava lapsi.Matkaa kotiin 5km ja kengän pohjakin rupes vuotaan...Huh että sillon vatutti kun ei oo ajokorttia :)

voi ei... sulla oli kamalampi reissu sitten. Mulla ois ajokortti ja autokin tossa pihalla, mutta kun en viitsinyt sitä käyntiin laittaa mokoman matkan takia... :saint:

Yhteistyössä