M
Mrrr
Vieras
Mä oon AINA ainoa aikuinen taloyhtiön leikkialueella. Siellä on monta kakaraa, joiden ei todellakaa käytöksestä päätellen tarttis olla siellä vielä ilman valvontaa. Minä niitä sitte joudun paimentaa. Tosin tänään enää en jaksanu puuttua kaikkii asioihin, tänäänki aattelin että siinäkö kiipeette sinne katolle, varmana opitte ku tiputte. Siinäkö opetatte toisillenne kaikki maailman kirosanat (olisitte kuullu minkälaista kieltä alle 8 vuotiaat käytti ja selvittivät vielä toisilleen että mitä tarkoittaa sanat lesbo, homo ja pillupää...ja perään sit joku huikkas että sitte vanhempien kuullen ei tällaisia puhuta. Tekis mieli narauttaa ne ja käydä kertoos niiden vanhemmille).Yrittivät saada mun 5v:nkin toistamaan niitä sanoja.
Miksei vanhemmat voi vahtia kakaroitansa vai onko ne kakarat kotona niin fiksua ja filmaattista että vanhemmat ei aavista mitä kaikkea ne tekee ulkona ollessaan.
Miksei vanhemmat voi vahtia kakaroitansa vai onko ne kakarat kotona niin fiksua ja filmaattista että vanhemmat ei aavista mitä kaikkea ne tekee ulkona ollessaan.