että kun pelottaa 3lk tyttö +uimaranta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamutsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamutsu

Vieras
mun tyttö aloitti isossa uudessa koulussa jonka ihan vieressä kirjaimellisesti kivenheitonpäässä iso uimaranta.

mä ihan hirveesti pelkään etä mun tyttö menee sinne vaikka muistutan joka päivä että ei sinne ja talvella kun on jäät niin viä kauheempi.

tyttö on kuitenkin vilkas ja jos porukkaa enemmän niin voi haluta olla huomion keskipisteenä ja tehdä jotain tyhmää

no toivon että tottelee.

Alkuperäinen kirjoittaja mamutsu:
mun tyttö aloitti isossa uudessa koulussa jonka ihan vieressä kirjaimellisesti kivenheitonpäässä iso uimaranta.

mä ihan hirveesti pelkään etä mun tyttö menee sinne vaikka muistutan joka päivä että ei sinne ja talvella kun on jäät niin viä kauheempi.

tyttö on kuitenkin vilkas ja jos porukkaa enemmän niin voi haluta olla huomion keskipisteenä ja tehdä jotain tyhmää

no toivon että tottelee.

itse kävelin ala-asteen jokaisena päivänä järven rantaa pitkin. joskus talvella sen yli ooikaistiin. kukaan ei sinne koskaan hukkunut. kesällä käytiin ihan ilman valvojaa uimas jo tuossa vaihees. luottakaa niihin lapsiin ja kasvattakaa ne hieman vastuullisemmiksi!!

koittakaa nyt ymmärtää ap:ta, hän tuntee lapsensa parhaiten ja jos on huolissaan VILKKAASTA näyttämishaluisesta lapsesta, joka joskus saattaa tehdä tyhmyyksiä, niin silloin se ON aiheellista.

mä pidän mun 3 luokkalaista viä niin vauvana =)

siis kyllä mäkin varmaan 3-5 luokkalaisena oon kävellyt yhden putken läpi jossa oli vettä talvella jäätynyt.. ja yks puunrunko oli kaatunut mistä me aina ylitettiin yks joki ja tiäs mitä muuta mutta kun oma laps ja onhan toi vielä pieni <3

ja juu osaahan se uida mutta esim talvellakin jos jihin tippuu niin siinä nyt kauheesti uimataito auta =(

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Peloitttas muakin :( menisin varmaaan vastaan kun koulusta palaa, että varmasti tulee kotiinpäin.
meillä kolmasluokkalainen poika joka kulkee 3, 8 km matkan pyörällä kun kyyditystä ei enää saa. Pojalla on repussa kännykkä ja soittaa aina koulun pihalta kun lähtee polkemaan kotia. Jos ei ala kuulumaan tietyn ajan päästä niin lähden vastaan. Muuten saa tulla itse, pakkohan se on joskus opetella ja luottaa vaikka itse pelkään kotona että jotain sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä pidän mun 3 luokkalaista viä niin vauvana =)

siis kyllä mäkin varmaan 3-5 luokkalaisena oon kävellyt yhden putken läpi jossa oli vettä talvella jäätynyt.. ja yks puunrunko oli kaatunut mistä me aina ylitettiin yks joki ja tiäs mitä muuta mutta kun oma laps ja onhan toi vielä pieni <3

ja juu osaahan se uida mutta esim talvellakin jos jihin tippuu niin siinä nyt kauheesti uimataito auta =(

jäihin siis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Peloitttas muakin :( menisin varmaaan vastaan kun koulusta palaa, että varmasti tulee kotiinpäin.
meillä kolmasluokkalainen poika joka kulkee 3, 8 km matkan pyörällä kun kyyditystä ei enää saa. Pojalla on repussa kännykkä ja soittaa aina koulun pihalta kun lähtee polkemaan kotia. Jos ei ala kuulumaan tietyn ajan päästä niin lähden vastaan. Muuten saa tulla itse, pakkohan se on joskus opetella ja luottaa vaikka itse pelkään kotona että jotain sattuu.

meidän tytöllä on 2,5km koulumatka ja vaikka siinäkin välissä 2 vilkasta tietä missä ei liikennevaloja niin mua ei niinkään huolita ees se että voihan se auton allekkin jäädä jos oikein alkaa liikenteessä pyörän kanssa pelleileen tai ylittää tiet yks aamu ettei katsokkaan molempiin suuntiin. eli tässä ei mitään mutta jotenkin tuo vesi saa mun niskavillat pystyyn.
ja kun tuolla tytöllä tosiaan porukassa tyhmyys tiivistyy tai miten se meni.. pari vuotta sitten varasti kaupasta monta kertaa kun käskettiin =( huokaus =(

Yhteistyössä