Että keittää yli ja rankasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nickittä tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nickittä tällä kertaa

Vieras
Vähän aikaa sitten ex:säni soitti mulle.Selvisi että kun oli antanut poikani ja tyttöni leikkiä ulkona koti pihalla kaksisteen,niin siellä oli eräät pojat pitäneet hauskaa mun pojan kustannuksella.Nimittäin olivat riisuneet alushoususilleen poikani...

Perkule jos olisin ollut paikan päällä niin ne pojat olisi saaneet kuulla kunniansa ja heidän vanhemmilleen olisin mennyt asiasta ilmoittamaan.

Poikani on erityislapsi ekaksi muutama vuosi sitten hänellä todettiin dysfasia jonka jälkeen on tullut kaksi eri diagnosia(sorry kirjoitus virheet).

Miten voi olla niin typeriä lapsia että pitää mennä toisen lapsen kustannuksella pitämään hauskaa!?

Itse olen tällä hetkellä reissussa joten en pääse tekee asialle mitään(vaikka haluaisinkin)lapset ovat isillään viettämässä kesälomaa.

Aikoo antaa jos yksi niistä pojista tulee huomenna hakemaan ulos leikkimään.Itse en kyllä olisi antanut asian jäädä huomiseen vaan olisin jo tänään asialle jotain tehnyt.
En tunne niiden lasten vanhempia,sillä asun lasteni kanssa eri paikassa kuin ex:säni.

Olen ehkä yli suojeleva lapsiani kohtaan,varsinkin poikaani kohtaan sillä hän ei aina ymmärrä ihan kaikkea mitä hänelle sanotaan(käy kyllä puheterapiassa).
Poikani 7-v. ja tyttö 6-v.
Itse menen aina ulos lasteni kanssa pihalle,vaikka tiedän että toden näköisesti lapseni häpeävät kun äiti aina "roikkumassa" mukana.
Mutta monesti huomannut että siellä pihalla tulee tilanteita joihin mielestäni kyllä aikuisen puututtava,jotta jokaisella lapsella siellä olisi mukavampi leikkiä ja olla.

Kunhan reissusta olen palannut niin kyllä meen sinne ex:sän pihalle ja kysyn lapsiltani ketä tai keitä,lapsia siinä tilanteessa oli mukana ja sen jälkeen kyllä pidän sellasen puhuttelun etteivät unohda sitä ihan heti...

Jos vaan mahdollista niin kyllä otan selville heidän vanhempansa ja toivottavasti saavat sitten tuossa asiassa lapsensa kuriin.Ja pyytämään pojaltani anteeksi...

Yhteistyössä