Että ei sitten joggereita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Googleheimen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Googleheimen

Vieras
Oikeesti katkes kamelinselkä.. saatiin kun vauva synty niin yhdistelmävaunut lahjaksi sukulaiseltani siis ilmaiseksi,käytetyt olivat ja vihaan niitä yli kaiken. Mies lupasi,että voidaan hankkia ensikesäksi sitten sellaset kepät kolmipyöräiset joggerit,jotta pääse liikumaan julkisilla ja lenkille kun harrastan aktiivisesti juoksua. Olen elänyt sillä ajatuksella kun olen tuolla tuskaillut noitten järkyttävien kokoisten ja rumien vaunujen kanssa.

Nooh nyt kun kesä sitten lähestyy niin olen alennusmyynneistä alkanu kattelee rattaita ja hyvät joggerit lähtee hinnaltaan siitä 300? ja monta viikkoa niitä tässä katellu ja haaveillu. Sitten mies oli jutellu kaverilleen tässä yks päivä joilla on kans muksu. He asuvat maalla,keskellä ei mitään ja liikkuvat suurimmaksi osaksi omalla autolla. Heillä on 60? matkarattaat joissa muksu on kuulemma selvinnyt ihan alusta asti (jota vähän epäilen) kun mies oli kertonu mun joggerihaaveista niin tää kaveri oli nauranu ja sanonu että eeei kannata maksaa tollasia hintoja ja kauhistellu. Heillä kuulemma pärjää matkarattailla talvellakin.

Mies sit tulee kotiin ja ilmottaa etten tasan saa 300? joggereita..mä olin ihan että öö TÄH? Ilmoitin ihan suoraan että mä en aijo pärjätä matkarattailla ja tartten ne joggerit että pääseen liikkelle täällä kun ei oo omaa autoa.Ihan sama vaikka joudun maksamaan ne itse..v*ttaa.

Meillä oli kanssa aivan hirveä kädenvääntö vaunuista. Mies ois halunnu jotkut maksimissaan parinsadan kärryt, mutta minäpä pistin sitten kunnon "kuka se niitä vaunuja työntelee päivisin" teatterin pystyyn ja meuhkasin oman tahtoni läpi. Saatiin sitten hommattua meille sellaiset Teutonian S3 vaunut (just sellaset tosi kevyet ja pieneen tilaan taittuvat joggerit) ja on muuten ollu aivan uskomattoman hyvät, eikä vieläkään näy mitään käytön jälkiä... Jos siis esim. sellaiset bongaat jostain käytettynä niin suosittelen ehdottomasti!

siis faktahan on, että 300e joggerit on nykypäivänä halvat! Eipä se halvaksi tule sekään, että joka vuosi pitää ostaa uudet halvat (60e) menopelit. Ja tosiaan, jos paljon liikkuu vaunujen kanssa, niin onhan se itsestään selvää, että niiden pitää olla vähän toisenlaatuiset kuin sellaisella henkilöllä, joka liikkuu joka suuntaan autolla ja rattaita käytetään vain shoppailureissuilla. Matkarattaat eivät todellakaan ole tarkoitettu lenkkeilyseuraksi, nehän on siihen tarkoitukseen jopa vaaralliset!!

Anteeksi, mutta sun miehesi on tässä asiassa idiootti!

kyllähän sitä varmaan pärjäisi jopa kokonaan ilman vaunuja/rattaita, mutta onko se sitten mistään kotoisin sellainen elämä?!
Kai sitä nyt haluaa että on toimivat rattaa lapselle, joita on itse kiva lykkiä ja liikkua paikasta toiseen!

Sano miehellesi että just tasan tarkkaan tulee ne haluamasi joggerit tms ja sitten kun lapsi on niistä kasvanut ulos voit myydä ne eteenpäin ja saa rahaa takaisin.
Teillä ei nyt ilmeisesti kuitenkaan ole kyse siitä että pitä syödä vain puuro kuukausi että saisit ne joggerit?

Yhteistyössä