Ett voikin koira olla ruoan perään, oikeasti. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tavallaan se kismii mua juuri nyt ihan sairaasti, mutta toisaalta: säälittävä piski. :D |O :D

Me otettiin rempan jälkeen keittiön ovilta nyt portit pois.. toissapäivänä? Toi keittiöhän oli portitettuna monta viikkoa, kaksi kuukautta, ehkä kolme, niin siis ettei sinne päässyt koirat eikä lapset kun oli remppavehkeet levällään siellä pitkin lattioita. No nyt kun toi möstiffi pääsee sinne taas ja hokasi kai eilen että se on se paikka missä on ja tehdään ruokaa, tää touhu on mennyt ihan levottomaksi. :whistle: Mun ei tarvii kun kävellä keittiön läpi, niin koira kuulee sen vaikka sikeään uneen ja kipittää saman tien perässä tarkistaan josko mä oisin jättänyt sille jotain tärppejä pöydille. Jos käyn juomassa tai otan jotain jääkaapista muuten, koira on välittömästi siellä. Ja mulla on eilisestä iltaruoasta asti ollut tyhjä uunipelti toss saarrekkeen päällä: se on käynyt tiputtuun sen lattialle nyt kolmesti, kun ei vaan tyhmä koira tajua että se on tyhjä, en oo edelleenkään jättänyt sille sinne mitään. :xmas:

Rasittava koira. Nukkus välillä. :kieh: B) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän reppana voi nukkua jos emäntä ramppaa koko ajan keittiössä:D

Niin joo: no ehkä tää on verrattavissa keittiössä ramppaamiseen, kun syön ruokailuhuoneessa aamiaista. :D Pakkohan sitä on käydä tarkistaan, oonko ehkä käynyt täyttään kahvimukini tai jotain.. :xmas:

Ihana :D
meiän sekarotunen 8v mummeli on samanmoinen, tullut vanhuuden höperöksi =) varasti jopa mun rullakebabin, sille on varmaan tullu dementtia ja se ei muista että se kyllä ruokitaan joka päivä

:D

meillä kans tuo vanhus...
sillä on valikoiva kuulo...
kyllä se kuulee jääkaapin oven aukaisun ja sanan ulos vaikka kuinka kuiskais..mut auta armias jos yrittää rauhottaa sitä ku se innostuu lasten matkassa riehumaan...
ei oo korvia ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

meillä kans tuo vanhus...
sillä on valikoiva kuulo...
kyllä se kuulee jääkaapin oven aukaisun ja sanan ulos vaikka kuinka kuiskais..mut auta armias jos yrittää rauhottaa sitä ku se innostuu lasten matkassa riehumaan...
ei oo korvia ei...

Tíedän, korvat koristeena. Samaa vikaa tolla lotkolla. :whistle:

meillä juoksee kissat perässä. oikeen taitavat päivystää vuoronperään, josko joku menisi keittiöön! siirsin niiden ruokakupitkin eteiseen, josko sitten tajuaisivat, ettei keittiöstä heru niille mitään, mutta EI! juoksevat perässä, vaikka yöllä kävisi vaan vessassa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
meiän sekarotunen 8v mummeli on samanmoinen, tullut vanhuuden höperöksi =) varasti jopa mun rullakebabin, sille on varmaan tullu dementtia ja se ei muista että se kyllä ruokitaan joka päivä

Vai onko sittenkin niin että sulle on tullut dementia ja sä et muista ett sä et ruokikaan sitä enää joka päivä? :D

Ei vaan.. Musta tuntuu, että jos toi on saanut oman ruokansa just alle, niin sitä varmemmin se käy vielä katsoon josko pöydillä ois varastettavaa myös. Nälkä kasvaa syödessä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:

Vai onko sittenkin niin että sulle on tullut dementia ja sä et muista ett sä et ruokikaan sitä enää joka päivä? :D

Ei vaan.. Musta tuntuu, että jos toi on saanut oman ruokansa just alle, niin sitä varmemmin se käy vielä katsoon josko pöydillä ois varastettavaa myös. Nälkä kasvaa syödessä? :whistle:

se voi olla

:whistle:
ei vaan, tuntuu että tuollakin nälkä kasvaa syödessä..ja lasten edessä kannattaa päivystää, niiltä tippuu varmasti aina jotain =) ja ne saattaa jopa heltyä jakamaan herkkunsa :D

Yhteistyössä