Tavallaan se kismii mua juuri nyt ihan sairaasti, mutta toisaalta: säälittävä piski.
|O
Me otettiin rempan jälkeen keittiön ovilta nyt portit pois.. toissapäivänä? Toi keittiöhän oli portitettuna monta viikkoa, kaksi kuukautta, ehkä kolme, niin siis ettei sinne päässyt koirat eikä lapset kun oli remppavehkeet levällään siellä pitkin lattioita. No nyt kun toi möstiffi pääsee sinne taas ja hokasi kai eilen että se on se paikka missä on ja tehdään ruokaa, tää touhu on mennyt ihan levottomaksi.
Mun ei tarvii kun kävellä keittiön läpi, niin koira kuulee sen vaikka sikeään uneen ja kipittää saman tien perässä tarkistaan josko mä oisin jättänyt sille jotain tärppejä pöydille. Jos käyn juomassa tai otan jotain jääkaapista muuten, koira on välittömästi siellä. Ja mulla on eilisestä iltaruoasta asti ollut tyhjä uunipelti toss saarrekkeen päällä: se on käynyt tiputtuun sen lattialle nyt kolmesti, kun ei vaan tyhmä koira tajua että se on tyhjä, en oo edelleenkään jättänyt sille sinne mitään. :xmas:
Rasittava koira. Nukkus välillä. :kieh: B)
Me otettiin rempan jälkeen keittiön ovilta nyt portit pois.. toissapäivänä? Toi keittiöhän oli portitettuna monta viikkoa, kaksi kuukautta, ehkä kolme, niin siis ettei sinne päässyt koirat eikä lapset kun oli remppavehkeet levällään siellä pitkin lattioita. No nyt kun toi möstiffi pääsee sinne taas ja hokasi kai eilen että se on se paikka missä on ja tehdään ruokaa, tää touhu on mennyt ihan levottomaksi.
Rasittava koira. Nukkus välillä. :kieh: B)