Etsitkö itsellesi kissaa tai koiraa tai jotain muuta lemmikkiä? sis. linkin

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
mama
Onnellisen vähän tuolla on eläimiä, kun vertaa esim. pääkaupunkiseudun vastaavaan. Itse olen kiinnostunut lähinnä jyrsijöistä yms. pieneläimistä kun kissoille ja koirille olen allerginen, mutta niitä löytyy yleensä vain esim. apulasta. Rescuena minulle on kaikki jyrsijäni tulleetkin.
 
Laitampas tähän samaan ketjuu.
Mun kaverilla tämmönen viesti naamakirjan päivityksessä.

Nyt kotia vailla n. 15 kissaa. Kissat suht kesyjä, ei madotettuja, ei rokotettuja eikä leikattuja. Monen värisiä sekä poikia ja tyttöjä. Iät n. 1-5v. Kyseessä on eläinsuojelutapaus ja kissat ovat menossa kaikki lopetukseen joko viikolla 6 tai viikolla 7. Jos tiedät jonkun kuka on kiinnostunut ota yhteys Suupohjan Eläin......palveluihin Jenna Kotokorpeen 0403537777 tai suupohjanelainpalvelut@gmail.com. KIIRE!!!!
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Onnellisen vähän tuolla on eläimiä, kun vertaa esim. pääkaupunkiseudun vastaavaan. Itse olen kiinnostunut lähinnä jyrsijöistä yms. pieneläimistä kun kissoille ja koirille olen allerginen, mutta niitä löytyy yleensä vain esim. apulasta. Rescuena minulle on kaikki jyrsijäni tulleetkin.


Tuolla on myös yks yksinäinen kani en muista sukupuolta ja sit yks leikattu kanipariskunta joita ei tulla erottamaan, vaan odottavat että heille se oma paikka sit löytyy.

Useampi undulaatti tuli myös.

 
Mä haluaisin 2 kissaa löytöeläintalolta, eilen viimeks niitä sivuja katselin :whistle:
En oo kovin kissaihminen ennen ollut, käynti siellä talolla muutti mun mielen!
Harmi ettei miehen mieli tainnut muuttua...
No, onneks mulla on koirat :D
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä haluaisin 2 kissaa löytöeläintalolta, eilen viimeks niitä sivuja katselin :whistle:
En oo kovin kissaihminen ennen ollut, käynti siellä talolla muutti mun mielen!
Harmi ettei miehen mieli tainnut muuttua...
No, onneks mulla on koirat :D
Käviks just täällä vai jossain toisella löytöeläinkodilla?

Mä en ite oo myöskään sellanen kissaihminen, mut tuolta voisin hyvinki ottaa kaks ihanuutta meille, jos tilaa olis enemmän. Ja sen rotikan ottaisin heti kotihoitoon myös, mut täällä ei yksinkertasesti oo tilaa riittävästi. Käyn sit lenkittämässä koiruutta aina ku kykenen :)
 
Borkku
Voi että oon onnellinen.

Papukaijat sai tänään jo uuden kodin ja nuori mix pääsi viettämään viikonloppua yhteen kotiin toisen koiran seuraan.

Pupupariskuntakin on papereiden täyttämistä vaille menossa uuteen kotiin
 
bella
Nyt kotia vailla n.15 kissaa. Kissat suht kesyjä, ei madotettuja, ei rokotettuja eikä leikattuja. Monen värisiä sekä poikia ja tyttöjä. Iät n.1-5v. Kyseessä eläinsuojelutapaus ja kissat ovat menossa kaikki lopetukseen viikolla 6-7. Jos tiedät jonkun kuka on kiinnostunut ota yhteys Suupohjan Eläinpalveluihin Jenna Kotokorpeen 0403537777 tai suupohjanelainpalvelut@gmail.com . Viestiä saa levittää! KIIRE!!
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Nyt kotia vailla n.15 kissaa. Kissat suht kesyjä, ei madotettuja, ei rokotettuja eikä leikattuja. Monen värisiä sekä poikia ja tyttöjä. Iät n.1-5v. Kyseessä eläinsuojelutapaus ja kissat ovat menossa kaikki lopetukseen viikolla 6-7. Jos tiedät jonkun kuka on kiinnostunut ota yhteys Suupohjan Eläinpalveluihin Jenna Kotokorpeen 0403537777 tai suupohjanelainpalvelut@gmail.com . Viestiä saa levittää! KIIRE!!
Tää ilmotus on myös EHYn facebooks sivuilla.

On ikävää et tällasta pääsee tapahtumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä haluaisin 2 kissaa löytöeläintalolta, eilen viimeks niitä sivuja katselin :whistle:
En oo kovin kissaihminen ennen ollut, käynti siellä talolla muutti mun mielen!
Harmi ettei miehen mieli tainnut muuttua...
No, onneks mulla on koirat :D
Käviks just täällä vai jossain toisella löytöeläinkodilla?

Mä en ite oo myöskään sellanen kissaihminen, mut tuolta voisin hyvinki ottaa kaks ihanuutta meille, jos tilaa olis enemmän. Ja sen rotikan ottaisin heti kotihoitoon myös, mut täällä ei yksinkertasesti oo tilaa riittävästi. Käyn sit lenkittämässä koiruutta aina ku kykenen :)
Lahdessa jokimaalla. Mun veljellä on 2 kissaa sieltä ja ehkä tosiaan joskus meillekin...
Nyt ehkä ei paras hetki kun pitkäaikainen hoitokoira innostuu vähän liikaa kissoista, kissat sais sydärin kun se vähän haluis leikkiä...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä haluaisin 2 kissaa löytöeläintalolta, eilen viimeks niitä sivuja katselin :whistle:
En oo kovin kissaihminen ennen ollut, käynti siellä talolla muutti mun mielen!
Harmi ettei miehen mieli tainnut muuttua...
No, onneks mulla on koirat :D
Käviks just täällä vai jossain toisella löytöeläinkodilla?

Mä en ite oo myöskään sellanen kissaihminen, mut tuolta voisin hyvinki ottaa kaks ihanuutta meille, jos tilaa olis enemmän. Ja sen rotikan ottaisin heti kotihoitoon myös, mut täällä ei yksinkertasesti oo tilaa riittävästi. Käyn sit lenkittämässä koiruutta aina ku kykenen :)
Lahdessa jokimaalla. Mun veljellä on 2 kissaa sieltä ja ehkä tosiaan joskus meillekin...
Nyt ehkä ei paras hetki kun pitkäaikainen hoitokoira innostuu vähän liikaa kissoista, kissat sais sydärin kun se vähän haluis leikkiä...


Noin vois kyl käydä
 

Yhteistyössä