etsitään pitkäaikaisia kirjeystäviä!!

HEISSAN!

LÖYTYISIKÄ KIRJEYSTÄVÄÄ JOKA JAKSAISI KIRJOITTAA ENEMMÄN KUIN YHDEN KIRJEEN?
OLEN 28V , 6 LAPSEN ÄITI. LASTEN IÄT 11,9,7,3,2 JA 3 KK.
OLISI MUKAVA VAIHTAA AJATUKSIA LAPSISTA JA KAIKESTA MUUSTAKIN MITÄ MIELEEN TULEE.JÄÄN ODOTTELEMAAN VASTAUKSIA. :flower:
 
Outihannele
Hei!
Voit kirjoitella mulle olen 26-v 3:n lapsen äiti
Osoite on Outi Hoiska, Myllykyläntie 471, 61300 Kurikka
kaikki jotka lukevat tämän voivat myös kirjoittaa
 
Hei!
Täällä olisi 37-v kotiäiti vailla kirjeystäviä. Mulla on 4 lasta. Jos kiinnostaa niin laita sähköpostiini osoitteesi.
miami_vice@luukku.com
Odotan kirjeitä ympäri suomea ja voi kirjoittaa ulkomailtakin mutta vaan suomeksi. Minulla tosi vähän ystäviä.
 
yks äiti vaan
Moikka!
Täällä olisi 26-vuotias äiti myöskin vailla kirjeystäviä. Perheeseen kuuluu mies ja 2v8kk tytöntyllerö sekä lemmikkejä. Harrastan mm. ratsastusta. Vaihdetaan osoitteita s-postitse.

neaeveliina@luukku.com
 
Heippa mammu !! Täältä löytyy pian 31v., neljän lapsosen kotiäippä !! Mulle voit laittaa näin alkuun postia osotteeseen: nelikko@netti.fi !! Ja muille tähän ketjuun kirjoittaneille aion laittaa postia itse !! ;) Monta mukavaa äippää näkyy olevan tarjolla kirjeystäväksi !! :heart: :flower:
 
tossukka
Hei vaan mammu ja muut =)

Kolmen lapsen kotiäiti ja yhden miehen vaimo ottaa postia vastaan osoitteessa tossukka@netti.fi Alkuun voidaan kirjoitella vaikka sähköisesti mutta perinteistä etanapostiahan ei voita mikään ;) =)

Aika kuluu pääosin lasten ja kodinhoidon ympärillä, mutta aikaa jää itselle mm. uimisen merkeissä =) Mukava harrastus jonka olen taas vuosien jälkeen pyrkinyt uudelleen aloittelemaan =)

 
Täälläkin yksi kirjeystäviä kaipaava. Lapset aloittivat koulun ja itse yritän täyttää päiväni mielekkäällä tekemisellä. Kirjeiden kirjoittaminen ja saaminen on yksi niistä.
Minulla on viisi lasta; 18, 16, 13, 10 sekä enkelitytär.
Miestä ei ole, yksinhuoltajana olen ollut reilut kuusi vuotta.
Kissakin perheestämme löytyy. Vaihdetaan yhteystietoja sähköpostitse os. jasmiini64@luukku.com
 

Yhteistyössä