S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläiset pohdinnat meneillään.
![]()
JooJos mulla on jo tyttövahingolle nimi, niin täytyy sitä pojallekin olla. Hieman taikauskoista, mutta olen varma, että jos en sitä löydä, niin nalli napsahtaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sanopa miehelles että keksii sitten itse pojallensa nimen. :saint:
Se ehdotti Opelia tai Hondaa:| Mulla on tunne, että se ottaa tämän yhtä vakavasti kuin kaiken muunkin. Lukuunottamatta sarjakuvia ja lelukokoelmaansa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläiset pohdinnat meneillään.
![]()
JooJos mulla on jo tyttövahingolle nimi, niin täytyy sitä pojallekin olla. Hieman taikauskoista, mutta olen varma, että jos en sitä löydä, niin nalli napsahtaa
![]()
että tämmösiä sitten täällä..
:saint:
Juu, tämmöisiä. Mä lupasin jo hätäpäissäni, että teen sille täydellisen sisäpihvin (siis verisen, yöks) jos löytää mun kanssani nimen. Jää mies pihvittä![]()
Ei, mikään ei taaskaan kelvannut ehdotetuista. Anselmolle se meinasi tuolta etunimet listasta jopa lämmetä, mutta ei voi sietää sitä sen vuoksi, että se lyhenee Anssiksi ja Anssista ei tykkää yhtään. Sitä riivaa populaarikulttuuri. Se näköjään hyväksyy nimet vain sen mukaan miten hyvin se istuu hänen tykkäämäänsä populaarikulttuuriin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläiset pohdinnat meneillään.
![]()
![]()
että tämmösiä sitten täällä..
:saint:
Juu, tämmöisiä. Mä lupasin jo hätäpäissäni, että teen sille täydellisen sisäpihvin (siis verisen, yöks) jos löytää mun kanssani nimen. Jää mies pihvittä![]()
Ei, mikään ei taaskaan kelvannut ehdotetuista. Anselmolle se meinasi tuolta etunimet listasta jopa lämmetä, mutta ei voi sietää sitä sen vuoksi, että se lyhenee Anssiksi ja Anssista ei tykkää yhtään. Sitä riivaa populaarikulttuuri. Se näköjään hyväksyy nimet vain sen mukaan miten hyvin se istuu hänen tykkäämäänsä populaarikulttuuriin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:No nyt se lämpeni sille Lassille. Hiphei!
LASSI ANSELMO
Kiitokset kaikille, johan helpotti! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Hahhhaa! Hää suostui jo sellaiseen kompromissiin, että Anselmo olisi toisena nimenä. :xmas: Siinähän on jo nimeä kerrakseen. Kiitos nimimerkille mä myös tuosta Anselmi/Anssi nimijutusta, jonka kerroit.
![]()