\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 13:37 KYSYMYS kirjoitti:
No niin, pinossa on puoli suomea. Jokainen lykkää itsenä pinoon.
Kyssäri kuluu: onko täällä nyt kukaan löytänyt ystävää itselleen??? vai laitetaanko täällä vaan itseään pinoon ?????
Vastaus: minulle ei löytynyt ystävää, ei tullut yhteydenottoa, vaikka mielenkiinto oli. :\|
Niin, että taas täällä huudellaan, ja siihen se jää. Kukaan ei viitsi sitten mitään kun pitäisi. Ei riitä rohkeus tarttua toimeen.
No kaippa sieltä löytyy ystäviä kun jonkun ilmoitus kolahtaa kohalle... ei kaikille voi kaikki kolahtaa =)
Minäkin tässä koitin katella oman henkistä tyyppiä mutta jotenkin hävettää laitella sähköpostejakin että jos se juttu ei sitten luistakaan niin minä ainakaan kehtaa alkaa sitä kelleen sanomaan
JOTENKA....
Minä asun siellä Paimion vieressä tuppuisessa kylässä
Olen iältäni 25 mieleltäni välillä vanhempi,toisinaan nuorempi...
joskus osuu sanahauskuutta kohilleen,toisinaan ei juttu meinaa luistaa millään
Minä tykkää rupastella mesessä,aina sillon kun kerkiin
osoitekin mulla sinne on; hehe,luonnollisesti
moonm80@yahoo.com ja jos vielä viittii viskata viestillä ennen lisäämistä,niin ei tartte pelkäillä niitä viiruksia
NII JUU... Lapsia ois mulla kolome... kohta 6v 3v ja 1½ v.kotiäinähän minä täällä kökköttelen...Mieskin tossa väliin vilahtelee,että kai maar se perheeseen kuuluu hääki
Mies tykkää autojutuista,joten josko jonkun mieskin kaipas jutteluseuraa niin sitäkii vois löytyy
Miehellä ois ikää sitten niin palijonkuu 28 (toukokuussa 29) =)
nii ja ne lapset ois sitte nuorin poika ja loput tytöi jos sekin asia ois kiinnostava
Emmä tiiä pitäskö mun nyt tässä itteeni kehumaan vielä ruveta (mainostusta heeei
) mutta tyydyn sanomaan,että mua ujostuttaa kaikki mut kyl mä joskus jottan sanaa suustakkii saan
ja nää mun murteet ei meinaa mittää..kuhan on tarttunu korviin sielt sun täält
Kohta mulla onki tässä jo elämäni yksissä kansissa
Että josko mä jo säälin tein silmiänne ja lakkaan höpöttämästä...
Jos tää alko kiinnostaa tai muuten vaan mietityttää et onks tää immeinen normaali laisinkaa,nii viskaa mua Y:llä, tai sähköpostilla
Mä täält sit huutele vastaa ku huomaan jottan