etsin yhden hollywood julkkiksen kuvia ja päädyin sivulle joka oli täynnä sivuja "russian bride" "russian singles"

eikö niillä ole tosiaan mitään muuta mahdollisuutta rikastua/vaihtaa maata kun menemällä naimisiin netin kautta? tai siis etsiä sulhasta netistä..

vai mitä ihmeen sivuja nuo on?


pihalla ku joulutonttu :xmas:
 
mutta jos nytkin googlettaa sanat "russian" ja esim. "bride" tai "singles" niin niitä sivuja tulee satoja!

en ole tosiaan tajunnut että se on noinkin laajaa toimintaa.

kyllähän sieltä mieleisensä löytää jos haluaa.....
 
hmmm
Valitettavasti monen köyhän maan naisia on listattu tuollaisiin sivustoihin. Se olisi muuten ihan ok, mutta mun mielestä noissa suhteissa on niin vahva hyväksikäyttöpuoli, että vihaksi pistää. Kuvottavat länsimaalaismiehet käyttää hyväksi köyhän maan naisten tilannetta...

Nämä naiset usein tosiaan haluavat ulkomaille naimisiin, se on usein heidän ainoa toivonsa. Joskus koko suvun elättäminen riippuu siitä. Tiedänpä tapauksen, jossa nainen lähti länsimaalaisen miehen matkaan, koska ei ollut mitään muuta mahdollisuutta saada maksettua pikkuveljensä leikkaus, jotta tämä jäisi henkiin. Me ei täällä osata edes käsittää kuinka rankkaa ja julmaa on todellisuus niin monessa maassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Valitettavasti monen köyhän maan naisia on listattu tuollaisiin sivustoihin. Se olisi muuten ihan ok, mutta mun mielestä noissa suhteissa on niin vahva hyväksikäyttöpuoli, että vihaksi pistää. Kuvottavat länsimaalaismiehet käyttää hyväksi köyhän maan naisten tilannetta...

Nämä naiset usein tosiaan haluavat ulkomaille naimisiin, se on usein heidän ainoa toivonsa. Joskus koko suvun elättäminen riippuu siitä. Tiedänpä tapauksen, jossa nainen lähti länsimaalaisen miehen matkaan, koska ei ollut mitään muuta mahdollisuutta saada maksettua pikkuveljensä leikkaus, jotta tämä jäisi henkiin. Me ei täällä osata edes käsittää kuinka rankkaa ja julmaa on todellisuus niin monessa maassa.
huomaahan sen että monella hyvin kauniilla ja nuorella tytöllä toivomus löytää n. 35-60v mies..

ei varmaankaan rakkauta silloin etsitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
No millä rahalla ne yksin maata vaihtaa,tarviihan siihen miestä... :whistle:
no ei se ole vaan Venäjän villitys :kieh: tuleeko Thaimaasta mitään mieleen :whistle:

c´mon toihan on ikivanha juttu,bisnes pyörii ympäri maailmaa :whistle:

minä olen näköjään ainoa kelle tuo mittakaava tuli yllätyksenä...
:ashamed:

luulin että on kyse pienemmästä toiminnasta mutta tuohan on oikein...

markkinointia?
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja kerma:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Valitettavasti monen köyhän maan naisia on listattu tuollaisiin sivustoihin. Se olisi muuten ihan ok, mutta mun mielestä noissa suhteissa on niin vahva hyväksikäyttöpuoli, että vihaksi pistää. Kuvottavat länsimaalaismiehet käyttää hyväksi köyhän maan naisten tilannetta...

Nämä naiset usein tosiaan haluavat ulkomaille naimisiin, se on usein heidän ainoa toivonsa. Joskus koko suvun elättäminen riippuu siitä. Tiedänpä tapauksen, jossa nainen lähti länsimaalaisen miehen matkaan, koska ei ollut mitään muuta mahdollisuutta saada maksettua pikkuveljensä leikkaus, jotta tämä jäisi henkiin. Me ei täällä osata edes käsittää kuinka rankkaa ja julmaa on todellisuus niin monessa maassa.
huomaahan sen että monella hyvin kauniilla ja nuorella tytöllä toivomus löytää n. 35-60v mies..

ei varmaankaan rakkauta silloin etsitä...

En osaa sanoa.

Ja ehkäpä noiden sivujen asiakkaina on enemmän juuri noita 35-60 -vuotiaita, joten silloin kannattaa laittaa juuri tuo ikähaarukka.

Varmasti on paljon eroja siinä, jos tulee Itä-Euroopasta ja Venäjältä kuin jos tulee Thaimaasta tai muualta kauempaa. Itä-Euroopasta ja Venäjältä tulevat naiset eivät välttämättä ole niin kovin kurjista oloista. Mutta jos kerran rakkautta etsii, voihan sitä saman tien etsiä ulkomailtakin, jossa on enemmän mahdollisuuksia.


 

Yhteistyössä