Etnistä värinää Kampissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://m.guardian.co.uk/uk/2013/jan/13/immigration-british-society-biggest-problem

Minä olen jo ihan huolestunut tuosta sinun mielenterveydestäsi. Olet taas tänään päivystänyt koko päivän joko tällä palstalla tai sitten hommalla. Kyllä nyt sentään tarvitsee ulkonakin käydä happihyppelyllä. Varsinkin näin upeana päivänä kuin tänäänkin oli.

Nyt on pääsiäinen. Onko sinulla hajuakaan, miksi yleensä pääsiäistä vietetään?

[QUOTE="vieras";28279188]Minä olen jo ihan huolestunut tuosta sinun mielenterveydestäsi. Olet taas tänään päivystänyt koko päivän joko tällä palstalla tai sitten hommalla. Kyllä nyt sentään tarvitsee ulkonakin käydä happihyppelyllä. Varsinkin näin upeana päivänä kuin tänäänkin oli.

Nyt on pääsiäinen. Onko sinulla hajuakaan, miksi yleensä pääsiäistä vietetään?[/QUOTE]

Oles kuule huolissasi omasta mielenterveydestäsi: se meinaan romahtaa samaa tahtia hallituspuolueiden kannatuksen ja monikulttuurihötön kanssa.:D

Mikä on maamme tulevaisuus?

Pääministerimme Jyrki Katainen haluaa maahamme 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa paikkaamaan "huutavaa" työvoimapulaa.

Romuttuuko kulttuurimme? Noudatammeko tulevaisuudessa sharia-lakia? Ruoskimmeko hunnutettuja naisiamme ja kivitetäänkö heitä hengiltä sen takia, että kävivät kaupassa ilman miespuolista sukulaistaan esiliinana?

Monikulttuurisuus on epäonnistunut lähes kaikissa länsimaisissa sivistysvaltioissa, rikollisuus- ja raiskaustilastot ovat räjähtämässä käsiin. Ihmiset eivät uskalla enää liikkua iltaisin ulkona, väkivallan uhka on arkipäivää.

"Eräänä päivänä miljoonia miehiä lähtee eteläisestä pallonpuoliskosta ja he menevät pohjoiselle pallonpuoliskolle. Ja he eivät mene sinne ystävinä, sillä he menevät sinne valloittaakseen sen. Ja sen he tekevät poikiensa avulla. Meidän vaimojen kohdut antavat meille voiton."

-Algerian presidentti Houari Boumédiennen pitämä puhe YK:ssa vuonna 1974

http://maahanmuuttojaislam.blogspot.fi/ EI HERKILLE!

Sinä päätät mikä on maamme tulevaisuus, äänestä viisasti aina kun siihen on mahdollisuus.

Yritäs nyt saada vähän positiivisuutta tuohon ajatteluusi. Kai sinä nyt ymmärrät, että sinä olet todella perusnegatiivinen ihminen, kun joka päivä vaan luet tuollaisia samanlaisia uutisia. Se alkaa pian vaikuttamaan sinun kehoosi ja mielenterveyteesi. Syöpä yms. vakavat sairaudet kohtaavat todennäköisemmin negatiivisia ihmisiä kuin positiivisemman elämänasenteen omaavia ihmisiä.

Minä olen todella huolestunut sinun terveydestäsi.

[QUOTE="vieras";28279375]Yritäs nyt saada vähän positiivisuutta tuohon ajatteluusi. Kai sinä nyt ymmärrät, että sinä olet todella perusnegatiivinen ihminen, kun joka päivä vaan luet tuollaisia samanlaisia uutisia. Se alkaa pian vaikuttamaan sinun kehoosi ja mielenterveyteesi. Syöpä yms. vakavat sairaudet kohtaavat todennäköisemmin negatiivisia ihmisiä kuin positiivisemman elämänasenteen omaavia ihmisiä.

Minä olen todella huolestunut sinun terveydestäsi.[/QUOTE]

Miksi sinä ohitat maahanmuuttajien rikollisuudesta kertovat uutiset? Luuletko että se jotenkin parantaa tilannetta jos niistä joudutaan joka päivä uutisoimaan, jossain on vikaa eikö olekin. Taidat olla oikeasti aika pimeä tyyppi. : /

[QUOTE="vieras";28279386]Miksi sinä ohitat maahanmuuttajien rikollisuudesta kertovat uutiset? Luuletko että se jotenkin parantaa tilannetta jos niistä joudutaan joka päivä uutisoimaan, jossain on vikaa eikö olekin. Taidat olla oikeasti aika pimeä tyyppi. : /[/QUOTE]

Well, en ohita sen enempää maahanmuuttajien kuin suomalaistenkaan rikollisuudesta kertovia uutisia. Mutta en myöskään mässäile niillä. Siinä katsos on se suuri ero. En hae lehdistä rikosuutisia. Nääs. Mieli on tärkein ja yritän pitää vähän kontrollia siinä, mitä omaan mieleeni suostun ottamaan. Nääs.

[QUOTE="vieras";28279408]Well, en ohita sen enempää maahanmuuttajien kuin suomalaistenkaan rikollisuudesta kertovia uutisia. Mutta en myöskään mässäile niillä. Siinä katsos on se suuri ero. En hae lehdistä rikosuutisia. Nääs. Mieli on tärkein ja yritän pitää vähän kontrollia siinä, mitä omaan mieleeni suostun ottamaan. Nääs.[/QUOTE]

Keskustelun aihe se on siinä missä muutkin. Hauskaa vaan aina kuulla puolustelevia kantoja vaikka olisi tapahtunut mitä, kukaan ei koskaan uskalla syyllistää mamuja vaikka se raiskaisi lapsen ja tappaisi sen, tai useampia. Lainsäädännöllä siihenkin voisi puuttua mutta ei ole 6 istuvalla puolueella mielenkiintoa siihen, pelkäävät rasistin leimaa otsaansa.

[QUOTE="vieras";28279431]Keskustelun aihe se on siinä missä muutkin. Hauskaa vaan aina kuulla puolustelevia kantoja vaikka olisi tapahtunut mitä, kukaan ei koskaan uskalla syyllistää mamuja vaikka se raiskaisi lapsen ja tappaisi sen, tai useampia. Lainsäädännöllä siihenkin voisi puuttua mutta ei ole 6 istuvalla puolueella mielenkiintoa siihen, pelkäävät rasistin leimaa otsaansa.[/QUOTE]

Sä käyt päivästä toiseen aika kovilla kierroksilla. Lopeta nyt jo ihmeessä, kun vielä on terveys tallella. Keskity johonkin kauniiseen asiaan. Kais tiedät, että Dostojevski sanoi, että kauneus pelastaa maailman.

Hyvää yötä. Nuku hyvin. Pusi pusi.

[QUOTE="vieras";28279439]Sä käyt päivästä toiseen aika kovilla kierroksilla. Lopeta nyt jo ihmeessä, kun vielä on terveys tallella. Keskity johonkin kauniiseen asiaan. Kais tiedät, että Dostojevski sanoi, että kauneus pelastaa maailman.

Hyvää yötä. Nuku hyvin. Pusi pusi.[/QUOTE]

Uskoppa vaan niin minä en tehtaile näitä aloituksia. :D Taas sinulla petti palstapsykologin vainu.

[QUOTE="vieras";28279461]Uskoppa vaan niin minä en tehtaile näitä aloituksia. :D Taas sinulla petti palstapsykologin vainu.[/QUOTE]

Se luulee harhoissaan yhden ja saman henkilön olevan näiden aloitusten takana.:D

[QUOTE="vieras";28279358]Hädin tuskin olivat suomen passia vielä saaneet.[/QUOTE]

Eivätköhän ne tämän rähinän jälkeen saa passin ja Suomen kunniakansalaisuuden...

[QUOTE="vieras";28279760]Eivätköhän ne tämän rähinän jälkeen saa passin ja Suomen kunniakansalaisuuden...[/QUOTE]

No, tämän kommentin esittäjästä ei ole epäselvyyttä. :D

[QUOTE="vieras";28279345]Mikä on maamme tulevaisuus?

Islam ja maahanmuutto
[/QUOTE]

Pelottava tulevaisuus lapsillamme Suomessa. Tytöillä ei ole enää mitään ihmisoikeuksia, homot ja vääräuskoiset hirtetään tai poltetaan. Jälkipolviemme elämä tulee olemaan pelkkää kärsimystä, vastaavaa kuin nyt on esim. Afganistanissa, sen jälkeen kun se muslimilippu liehuu eduskuntatalon salossa.

[QUOTE="Hanna";28279951]Pelottava tulevaisuus lapsillamme Suomessa. Tytöillä ei ole enää mitään ihmisoikeuksia, homot ja vääräuskoiset hirtetään tai poltetaan. Jälkipolviemme elämä tulee olemaan pelkkää kärsimystä, vastaavaa kuin nyt on esim. Afganistanissa, sen jälkeen kun se muslimilippu liehuu eduskuntatalon salossa.[/QUOTE]

305909_430667983693448_780271177_n.jpg

Kun nyt jo maahanmuutto aiheuttaa Helsingissä kaikenlaisia lieveilmiöitä, niin mites 15 vuoden päästä kun mamuja on kaupunginjohdon suunnitelmien mukaan 200.000 enemmän, pystyykö täällä enää tavallinen ihminen elämään?

Yhteistyössä