Olen puolustanut itseäni ja muita ennenkin. Oletko sinä?
niin monta kertaa etten edes muista kaikkia ja apuvälineitä käyttäen on hyökkäävä osapuoli ollut muutaman kerran.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen puolustanut itseäni ja muita ennenkin. Oletko sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30329521:Pikkupoikien kokoontumisajot näköjään hiekkalaatikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30329527:puhu vaan tuon datan puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30329541:Noh noh pojat, rauhottukaa, tulkaa ottamaan keksiä ja maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30329541:Noh noh pojat, rauhottukaa, tulkaa ottamaan keksiä ja maitoa.
Eikö snickerssiä?
Koitahan kunnioittaa auktoriteetteja sinäkin, ja pese suusi saippualla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30329544:älä nyt siihen synnytä innoissas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30329614:Koitahan kunnioittaa auktoriteetteja sinäkin, ja pese suusi saippualla.
Taidankin pistää Yölinnun biisin "Sitä saa mitä tilaa" soimaan taustalle ja nautin katsellessa, miten vihervasemmisto yrittää tästä luikerrella ja ujuttaa tämänkin tietenkin suomalaisten syyksi...![]()
Taidankin pistää Yölinnun biisin "Sitä saa mitä tilaa" soimaan taustalle ja nautin katsellessa, miten vihervasemmisto yrittää tästä luikerrella ja ujuttaa tämänkin tietenkin suomalaisten syyksi...![]()
Kai nyt jokainen tajuaa sen karun faktan, etteivät poliitikot ja viranomaiset voisi vähempää välittää vaikka mamut alkaisivat järjestelmällisesti tappamaan suomalaisia?
Kyllä he välittävät.
Juu, mamuista välittävät, vai tuntuuko sinusta siltä, että poliitikot ja viranomaiset ovat juuri tälläkin hetkellä erityisen huolissaan suomalaisten lasten terveydestä heidän joutuessaan mamujengien harjoittaman väkivallan uhreiksi?
Mamut ovat tärähtäneistön kultainen vasikka ja sen eteen he ovat valmiita uhraamaan jopa lapsemme!
Juuri suomalaisten rasistiveronmaksajien vika. Sonpansseille annettu vain keskusta-asunto, Gantin vaatteet, iphonet, ipadit ja merkkihuonekalut ja lastenvaunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;30331851:Minulla olisi tänään ylimääräinen aika tarjolla. Tulisitko käymään, olen todella huolissani sinusta!