M manta70 Uusi jäsen 08.10.2004 5 0 1 08.10.2004 #1 onkohan tällähetkellä mitään pamppers, libero, bona, piltti tai semper- etiketti keräystä? Kaikkia kertynyt melkonen kasa kaappiin ja aloin miettiin tekeekö moisilla enää mitään vai heitänkö pesään lämmikkeeksi?
onkohan tällähetkellä mitään pamppers, libero, bona, piltti tai semper- etiketti keräystä? Kaikkia kertynyt melkonen kasa kaappiin ja aloin miettiin tekeekö moisilla enää mitään vai heitänkö pesään lämmikkeeksi?
Y yksi Vieras 08.10.2004 #2 Ainoastaan Liberolta ja sieltäkin vain alle 1 ½-vuotiaille, kun lähettelevät postia.
J Jaanuska harmaana Vieras 09.10.2004 #3 Ei ole tällä hetkellä mitään muuta kuin noita Liberojuttuja vähän väliä.