Moi!
Olin Thaimaassa rv 20-22 ja lennot oli 14 tuntia...jalat turposivat, vaikka oli lentosukat...en vaan liikkunut koneessa tarpeeksi, se olisi auttanut. Kuumuus ei haitannut minua laisinkaan...oli kuitenkin pitkästi yli 30 astetta B) !! Ruokien kanssa yritin olla tarkkana, mutta saatiin koko perhe salmonella...se ei haittaa raskausaikana, mutta pitää hoitaa pois ennen synnytystä. Kanarialla pitää olla myös tarkka ruokien ja hygienian kanssa...sisko sai sieltä kovan vatsapöpön...jotkut vatsataudit ovat vaarallisia raskausaikana, niistä kannattaa ottaa selvää ennen lähtöä, että saa asianmukaista hoitoa ja lääkettä...ja juoda pitää tosi runsaasti..
Kannattaa lähteä reissuun, jos raskaus ja oma olo on ok =) !