joo, täällä jytisee ja sataa.. vois loppua prkl |OAlkuperäinen kirjoittaja j:jpää
Ei kai sulla ole menoa johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:joo, täällä jytisee ja sataa.. vois loppua prkl |OAlkuperäinen kirjoittaja j:jpää
Ja tietenkin kastuit kunnolla?Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Sipoossa jyrisee, tällä hetkellä ei kuitenkaan sada.
Sillon kun olin koiran kanssa ulkona, tuli vartin verran vettä ihan v*tusti |O :kieh:
Ihan läpimärkä olin, kaikki vaatteet oli ihan valuvia..Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Ja tietenkin kastuit kunnolla?Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Sipoossa jyrisee, tällä hetkellä ei kuitenkaan sada.
Sillon kun olin koiran kanssa ulkona, tuli vartin verran vettä ihan v*tusti |O :kieh:
Älä nyt kadunnimeä enää kerro! Kohta sulla on koko fanilauma oven takana päivystämässä... (Mä en ole siinä laumassa, mutta katsoin velvollisuudekseni varoittaa. :saint: :xmas: )Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Älä nyt kadunnimeä enää kerro! Kohta sulla on koko fanilauma oven takana päivystämässä... (Mä en ole siinä laumassa, mutta katsoin velvollisuudekseni varoittaa. :saint: :xmas: )Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
olispa hyvinkin... koko yöksi tuonne pihalle pööpöilemään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Ei kai sulla ole menoa johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:joo, täällä jytisee ja sataa.. vois loppua prkl |OAlkuperäinen kirjoittaja j:jpää
Siis menetkö sä ulkotöihin yöksi? Mikä oikein olet ammatiltasi?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:olispa hyvinkin... koko yöksi tuonne pihalle pööpöilemään :xmas:
on meleko persiistä silloin kun ukkostaa.. vaikka kyllähän työtakki vähän vettä pitää niin housut ei pidä sitä vähääkään :snotty:
kyllä näin on, mie oot vartija ja vaikka ajankin autoa yön niin valtaosa ajasta menee kyllä ulkona.. ja kun ei se vaadi kuin sen 10min ulkona oloa niin on jo läpimärkä niin mennee yö aika nihkeästi sitten kosteissa vaatteissa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Siis menetkö sä ulkotöihin yöksi? Mikä oikein olet ammatiltasi?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:olispa hyvinkin... koko yöksi tuonne pihalle pööpöilemään :xmas:
on meleko persiistä silloin kun ukkostaa.. vaikka kyllähän työtakki vähän vettä pitää niin housut ei pidä sitä vähääkään :snotty:
Juu ei =)Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Älä nyt kadunnimeä enää kerro! Kohta sulla on koko fanilauma oven takana päivystämässä... (Mä en ole siinä laumassa, mutta katsoin velvollisuudekseni varoittaa. :saint: :xmas: )Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
Just kuuntelen. IHANAA!!!!! Ai niin...pitäs varmaan mennä syttään grilli tonne kaatosateeseenAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on lähellä! Kunnon jyrinää, jee!!
Helsingissä jyrissyt jo muutaman tunnin, nyt vasta alko satamaan kaatamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä haluun tänne ukkosta! Ny ja heti! Tukahdus!
Länsi-Vantaalla jyrähti varmaa tunti sit pari kertaa mut sit ei mitää.. Ukkostutkan mukaan kuitenki aika äkästä ukkosaluetta pyöris täällä suunnalla.
oli kyllä aikaisemmin joo.. ja vieläkin tuntuu jatkuvan, mut ei sentään enää niin pahanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lohjalla aikamoinen ukonilma