Etelä-Tampereen äidit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jossu

Jäsen
26.04.2004
169
0
16

Hei.
Olen kohta 30 v äiti (tyttö 2½ v).
Uusia ystäviä ja seuraa äideistä sekä raskaana olevista kaipailisin. Myös tyttö ilostuisi uudesta leikkitoverista. Asumme Hervannassa. Olethan myös sinä kaikintavoin mukava, avoin ja huumorintajuinen? =)

Hei!!

Olen 28 vuotias äippä Hervannasta.
Minulla on poika jolla on ikää 2v 5 kk:ta ja pikku
kakkosta tässä odotellaan.
Olisi mukava saada uusia ystäviä niin itselle kuin
pojallekin. :hug:

Jos haluat tutustua meihin niin laitahan tänne
meiliosoitteesi!

Hei!

Olen 29 v äiti-ihminen tästä Hervannan kupeesta Annalasta.Kotoa löytyy kaksi pojan viikaria,ikää 3v3kk ja 2v.Löytyy täältä myös mies 34v ja saksanpaimenkoiratyttönen.

Yytä saapi laittaa!

Heippa,

Täällä olis 28 vuotias n.1,5 vuotiaan pojan äiti täältä Hervannasta ja näillä näkymin toinen lapsi syntyy keväällä.

Olis kiva saada tapailukavereita täältäläiseudulta. Tällähetkellä olen työelämässä joten lähinnä iltaisin ehdin tavata ja etenkin viikonloppuisin. Kun äitiysloma alkaa niin sitten tietysti arkipäivä tapaamisetkin käy.

Kirjoitella kanssa tietenkin sopii, osoitteeseen

PullaKana77@jippii.fi

heips!vuodenvaihteessa olemme muuttamassa annalaan ja olis kiva saada siltä suunnalta uusia tuttavuuksia:).perheeseemme kuuluu itseni lisäks mies ja poika1,5kk sekä koira.jään odottelemaan postia tshk78@jippii.fi

miks kaikki vaan jää odotteleen sitä postia toisilta... eikö sille aloittajalle yleensä laiteta ensin postia, kun nyt ilmoitti osoitteenkin..

KUKA USKALTAA TEHDÄ ALOITTEEN?

Yhteistyössä